VW Passat og bilstol

ildrii

Elsker forumet
Om det er noen der ute som har passat, hvilken bilstol har dere? Til barn under 1 år... Ingenting som passer jo?! 

besafe isi kombi har vi,,, har passat stasjonsvogn  vi,,[:D]

ORIGINAL: eXita

Har passat og vi har barne stoler til unger fra nyfødt til over ett år, og det passer fint i vår bil. Husker ikke i farta merket. men det er to forskjellige typer.

å? Ser du har tvillinger. Det har hun som jeg spør for også. Men med setet bak sjåfør, så får ikke far nok plass til å kjøre [&:] De prøvde med vårt sete, besafe combi, men det gikk ikke. Håper du husker merket, så skal jeg si det videre [:)]

Vi har passat stv og jeg har aldri opplevd at et sete ikke passe i den.. jeg har et babysete til salgs som vi har brukt i den. [;)]

vi har passat sedan og Graco autobaby med base passer kjempe bra![:)] veldig veldig lettvint også! [:D]

ORIGINAL: ildrii

Har passat og vi har barne stoler til unger fra nyfødt til over ett år, og det passer fint i vår bil. Husker ikke i farta merket. men det er to forskjellige typer.

å? Ser du har tvillinger. Det har hun som jeg spør for også. Men med setet bak sjåfør, så får ikke far nok plass til å kjøre [&:] De prøvde med vårt sete, besafe combi, men det gikk ikke. Håper du husker merket, så skal jeg si det videre [:)]

ah! da er jeg på nett! er nesten 1.80 selv, og ja d er litt trangt. [:D] Vi får kappe av litt ben. [8|][:D]
Da er vel besafe kid best. siden man kan regulere stolen. har den på d innste til de er så store at man må ta den ut og da kan man jo likså godt snu stolen med kjørerettningen.

Besafe kid, er det den barna kan sove i? Altså legge tilbake setet dersom bana har sovnet i stolen *djiiiiiz jeg er god til å forklare* Her er det snakk om det neste setet så og si, det man kan bruke fra 0- 4 år ca. Men er det sikkert nok å la de sitte forovervendt? Sukk... vanskelig dette ja gitt!

Vi har passat og hadde veldig problemer med å få inn barnesete. Det ble Besafe kid på oss, og er veldig fornøyd med den.

Back
Topp