VW E-UP!

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Er det noen her som ha den?
Hvordan er den med et stort barnesete bak passasjersetet? Det blir da som bil nr 2, da den ene bilen vi har er over 20 år gammel og vi trenger en til bil som er litt mer pålitelig og som jeg kan kjøre (kan ikke kjøre den andre pga problemer med knærne og pedalene er veldig harde).

Vi vurderer el-bil da den kan lades på jobben hans og vi sparer da ca 90% på drivstoff til en bil. (regner med vi må lade den hjemme en gang i blant).

Er det noen her som ha den?
Hvordan er den med et stort barnesete bak passasjersetet? Det blir da som bil nr 2, da den ene bilen vi har er over 20 år gammel og vi trenger en til bil som er litt mer pålitelig og som jeg kan kjøre (kan ikke kjøre den andre pga problemer med knærne og pedalene er veldig harde).

Vi vurderer el-bil da den kan lades på jobben hans og vi sparer da ca 90% på drivstoff til en bil. (regner med vi må lade den hjemme en gang i blant).
Prøvekjøre med bilstol kanskje? Bilene er jo så forskjellige. Feks har mannen min sin bil så korte seler at det er vanskelig å finne noe som passer men alt passer i min bil. Vi har heller ikke akkurat nye biler. Våre er pålitelige og skjønner problemet ditt. Jeg når nesten ikke pedalene i bilen til mannen min og ser ikke over rattet. Hehe. Er deilig med egen bil. Vurderte sånn bil selv. Men som sagt er vel det beste å prøve bilstolen i bilen. Veit mange har gjort det

Ja, hadde bare håpet på om noen kunne si om det var håp eller totalt håpløst, er en time å kjøre til forhandler :P

Kjøkkenfrontene våre ble fraktet i en e-up, gjennom hele danmark og halve norge. :p men kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet. Ville tatt kontakt med en forhandler, og tatt med setet ned for å teste!

Jeg syns de virker romslige. Ett vennepar har den, men de har bare beltestol i den.

Men det var helt vanvittig lang leveringstid:p

Ei venninne av meg har den (som eneste bil), god plass til barnesete.

Er overrasket over hvor mye plass det er i den.

Både jeg og mine foreldre vurdere å kjøpe den.

Spørs vel hvor lang de som skal sitte foran er tenker jeg. Faren min har en slik bil og jeg ble sjokkert over hvor god plass det faktisk var baki. Men nå er pappa lengst av oss da med sine 171 cm...hvis mannen min skulle ha brukt samme bil 192 så hadde det ikke vært sjans til bilstol bak ;)

Takk for svar :)
Ja nå får vi låne med oss en bil hjem og skal ha den et døgn. Så får vi se.

Jeg har vanlig up, regner med de er omtrent like store innvendig. Har besafestol. Ikke kjempegod beinplass foran, men det går fint for meg som er 163. Mannen er 173 og han hadde ikke klart å sitte der på langtur, men det er uansett ikke en problemstilling for oss da upen er bil nr 2 og det er sjeldent vi bruker den når alle er på tur sammen :-)

På meg er det ikke beinplassen som er problemet, det er ryggen på bilstolen. Jeg har store rygg- og nakkeproblemer.

Prøvde setet i UPen. En kort tur til butikken i ny og ne skal nok gå, men en times kjøretur er uaktuelt.

Bilen er forresten helt fantastisk å kjøre!

Ja da blir det en up :D

Noen som vet når det er bilstoldager i butikkene :P

På meg er det ikke beinplassen som er problemet, det er ryggen på bilstolen. Jeg har store rygg- og nakkeproblemer.

Prøvde setet i UPen. En kort tur til butikken i ny og ne skal nok gå, men en times kjøretur er uaktuelt.

Bilen er forresten helt fantastisk å kjøre!
Sliter med rygg og nakke jeg også. Ofrer litt beinplass for å få justert ryggen (kan ikke ha den så bratt), så går det. Men ikke noe langturbil nei :-)

Back
Topp