Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er flere apoteker hvor du kan komme inn å få satt vaksinen Vet at jobben min har en avtale med Boots apotek, om at alle ansatte kunne komme innom og få den gratis der.Noen som vet om det bare er lege som kan ta den? Fastlegen er langtidssykemeldt, samt med 2 andre. Er bare 1 lege igjen og man får ikke time før om en evighet med mindre det er akutt
Da får jeg kanskje høre med et av de andre legekontorene i nærheten om det er mulig. Tviler på at man i det hele tatt kommer seg inn på labben på kontoret mitt for tiden mtp lege mangelen. Er nok ganske hektisk der.Tror det er flere apoteker hvor du kan komme inn å få satt vaksinen Vet at jobben min har en avtale med Boots apotek, om at alle ansatte kunne komme innom og få den gratis der.
Pluss at det er ikke nødvendigvis legen som setter. Er drop in på legekontoret mitt, og der er det de som jobber på labben som setter den. Så jeg trenger ikke time. Fikk bare beskjed om å møte opp når det passa meg og si at jeg skal ha den.
Fint at det er salg på håndsprit. Det er effektivt også. Ro ro. håper du ikke leste linken da.Hos meg er det en kombinasjon av sprøyteskrekk og dårlige reaksjoner på vaksiner som gjør det, tok ikke i forrige svangerskap heller. Men det er bra du nevner hva som kan skje
Det går nok bra, jobber heldigvis ikke tett på mennesker, så håper bare ikke sønnen drar med noe fra barnehagenFint at det er salg på håndsprit. Det er effektivt også. Ro ro. håper du ikke leste linken da.
Du kan ta den på apoteket og hos jordmor eller av noen andre på helsestasjonenNoen som vet om det bare er lege som kan ta den? Fastlegen er langtidssykemeldt, samt med 2 andre. Er bare 1 lege igjen og man får ikke time før om en evighet med mindre det er akutt