Vurderer tidlig UL

Miniime

Flørter med forumet
Hei xsmile9 Jeg lurer på når det er "noen vits" å ta UL? Tenker når vi kan se at hjertet slår:Heartred Var det uke 6 tro? Mener jeg var i uke 8 sist svangerskap.

Jeg tror de kan se hjerteaktivitet fra uke seks ja...
Jeg skal på tidlig UL denne gangen også, hadde en MA som ble oppdaget på tidlig UL i mai:/
Denne gangen skal det gå bra!

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg var i sist svangerskap hos gynekolog i uke 5, da så vi den lille plommesekken med bankende hjerte. Men sikrest å vente til uke 6 sikkert for å kunne se hjertet

Ikke for og skremme noen eller være negativ. Det er ingen garanti med tidlig ultralyd. Jeg var på tidligultralyd sist og ble fortalt at alt så ut som det skulle, men det gjorde det ikke for da jeg var på ordninær så fikk jeg og mannen sjokk beskjeden. Hun på sykehuset mente det var bortkastet penger, da de ikke har kompetanse til og se etter avvik.
Jeg skal ta tidlig ultralyd denne gangen, men nå blir jeg henvist til sykehuset.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vurderer det. Jeg ble jo i seminert med supersvømmere, så vil se om det ble flere ;) Må bare vente til den positive testen 7.september før jeg bestiller time hos legen ;)

Skrevet i avslappet stilling

Jeg skal ta UL hos obstetriker som har like stor mulighet til å se avvik som andre steder. Klart det kan være bortkastet, men det er en glede å se hjertet banke uansett da :)

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Ikke for og skremme noen eller være negativ. Det er ingen garanti med tidlig ultralyd. Jeg var på tidligultralyd sist og ble fortalt at alt så ut som det skulle, men det gjorde det ikke for da jeg var på ordninær så fikk jeg og mannen sjokk beskjeden. Hun på sykehuset mente det var bortkastet penger, da de ikke har kompetanse til og se etter avvik.
Jeg skal ta tidlig ultralyd denne gangen, men nå blir jeg henvist til sykehuset.

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så dumt! Hvilken sjokkbeskjed fikk du, om det er ok at jeg spør? Var det ikke liv?

Jeg skal ta UL hos obstetriker som har like stor mulighet til å se avvik som andre steder. Klart det kan være bortkastet, men det er en glede å se hjertet banke uansett da :)

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
Hvor har du planer om å gjøre det?:)

Back
Topp