Vurderer noen ting..

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg tenker egentlig en del på hva jeg har lyst til å gjøre fremover.. Nå jobber jeg i barnehage, og jeg trives veldig godt og sånt [:)]
Men jeg er så lei av det livet på hjemplassen her, og har veldig lyst til å komme meg litt bort herfra, samtidig som jeg ikke vil flytte...

Og det er en tanke som frister mer og mer.., men samtidig er det litt "skummelt"..[8|]
Mange av vennene mine jobber innenfor dette yrket, og med årene har også flere av venninnene mine prøvd seg her..[;)]

Jeg har så lyst til å jobbe på trål, og da er jeg jo på sjøen 4-6 uker og hjemme tilsvarende..[:)]

Måtte bare lufte tankene mine litt..[:)][8D]

Oi! Ja, det er sikkert en spennende jobb. Ikke noe for meg som har vannskrekk, men er du typen til det, så..
Har du barn, forresten? For da kan det jo bli litt vanskelig.

ORIGINAL: fairy

Oi! Ja, det er sikkert en spennende jobb. Ikke noe for meg som har vannskrekk, men er du typen til det, så..

Nei, har ikke barn, så derfor har jeg veldig lyst til å benytte muligheten før jeg får barn [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: fairy

Nei, har ikke barn, så derfor har jeg veldig lyst til å benytte muligheten før jeg får barn [:)]

Ja, det er kjempelurt!

Så slipper du å tenke på "hva om.." o.l. når du får barn.[:)]

Du kan jo bare slutte hvis du ikke liker det. Jeg syns det er lurt å gjøre så mye som mulig av det som faller en inn. Er ganske spontan og inplusiv sånn sett. Merker at den siden av meg forvinner mer og mer nå som jeg har Bendik..

Back
Topp