Vurderer du tøybleier?

M

Moderator Heidi

Guest
Noen her inne som skal bruke tøybleier på barna sine?
 
Jeg orker ikke å styre på med vask av tøybleier, men så det var noen stillige fancy utgaver av dem på sykehuset. Ellers går det i latskap her og så så jeg kjøper engangsbleier.
 
Har arva masse tøybleier som eg gler meg til å ta i bruk! Men ser for meg papirbleier dei første par vekene til vi har skjønt korleis vera foreldre... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter skrekk og advarsel fra mormor, tante og mamma om mye styr ifm med bløtlegging før vasking, så har jeg funnet ut at det er mer lettvint for oss å bruke vanlige bleier.
 
Etter skrekk og advarsel fra mormor, tante og mamma om mye styr ifm med bløtlegging før vasking, så har jeg funnet ut at det er mer lettvint for oss å bruke vanlige bleier.
Du treng egentlig ikkje bløtlegge etc før vask! Men du kan.. Du kan få rispapir til å legge i bleia i tilfelle bæsj, og dette kan kastes i do. :) tøybleier er noko heilt anna i dag enn for berre 15 år sidan, og noe virkelig anna enn for 25-30 år sidan!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skulle egentlig få gratis av renovasjon Grenland, og hadde derfor tenkt å prøve! Men det dukka aldri opp..
 
Blir nok ikke tøybleier her. Har vel egentlig ikke vurdert det.
 
Du treng egentlig ikkje bløtlegge etc før vask! Men du kan.. Du kan få rispapir til å legge i bleia i tilfelle bæsj, og dette kan kastes i do. :) tøybleier er noko heilt anna i dag enn for berre 15 år sidan, og noe virkelig anna enn for 25-30 år sidan!


Sent from my iPhone using BV Forum
Svigermor snakker også veldig negativt om tøybleier. Til slutt tar hun seg i det og sier at det har vel skjedd ting på den fronten også :p
 
Nei, er for lat til det ;)
 
Back
Topp