Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei! Ville ikke hatt hund om jeg fikk betalt for det[emoji52]
Helt enig. Syns det er flott barn får vokse opp med dyr. Barn kan lære så mye av å være nære dyr bla respekt, ansvar osvTenker du likt når d kommer til katter også? Og andre dyr og barn?
Jeg tenker d er ekstremt viktig å lære barn om andres intimsfærer, også dyrs.
Helt enig. Syns det er flott barn får vokse opp med dyr. Barn kan lære så mye av å være nære dyr bla respekt, ansvar osv
Nå er det vel heller ingen som har sagt at mine barn holdes borte fra dyr, selv om de ikke får herje fritt med hundene?Helt enig. Syns det er flott barn får vokse opp med dyr. Barn kan lære så mye av å være nære dyr bla respekt, ansvar osv
Det har værtfall ikke jeg sagtNå er det vel heller ingen som har sagt at mine barn holdes borte fra dyr, selv om de ikke får herje fritt med hundene?
Vi har er fjøs fylt av sauer, jentungen er med ser hver kveld, gir de mat og koser de. Har tilogmed sin egen sau.
Neida, bare virket som du mente det siden mine barn ikke får herje med hundene som de vilDet har værtfall ikke jeg sagt![]()
Nei det mente jeg absolutt ikke. Vi har hund og barn og vårt barn får heller ikke herje med hunden som hun vilNeida, bare virket som du mente det siden mine barn ikke får herje med hundene som de vil![]()
OkNei det mente jeg absolutt ikke. Vi har hund og barn og vårt barn får heller ikke herje med hunden som hun vilde må lære å respektere hunden og får leke med hunden på våre betingelser
![]()