Vurderer babynest?

Klaramor

Elsker forumet
Noen som har det? Trives babyen i den? Jeg tror jeg må skaffe meg en slik, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Jeg har det til min lille og han trives veldig godt i den. Veldig praktisk å flytte med seg rundt og ta med når vi sover borte. Jeg sydde selv og det var ikke vanskelig men vet det er flere som selger. Har du forsøkt å Google det?

Jar det og han trives godt :-) synes det beste er at han da ligger trygt i sofaen f.eks

Svigermor sydde til lillemor og hun stortrives oppi der. Hadde det med på sykehuset så hun har sovet i det fra dag 1. Kjempekjekk å flytte rundt på! Mange som selger hjemmesydde til en ok pris :-)

Jeg har sydd meg to stk, og anbefaler de på det varmeste! Lillemor sover sååå mye bedre i babynestet sitt enn andre plasser. Babyene liker å ha det trangt og varmt:)

Har også sydd meg nest og babyen vår trives veldig godt i det. Vi bruker det til og med i senga hans om natta.. Da blir det trangere og mer lunt for han :) også veldig praktisk på dagtid, lett å flytte han i det uten at han våkner :)

Tror jeg må skaffe meg det også og se om det gjør ting lettere. Har vært et mareritt å få han til å sovne i ettermiddag. Han sovner fort, men våkner 5 minutter etter jeg har lagt han ned. Nå sover han i armene mine. Kun der han roer seg helt idag.

Vi bruker det hver dag :) Snuppa sover godt i det, og ligger trygt i sofaen! Også lett å flytte med seg, så man f.eks kan ta en dusj mens babyen sover i babynestet på badet :)
Jeg fikk sydd av en jeg fant på en kjøpe/selge side på facebook, og er veldig fornøyd :)

Tror jeg må skaffe meg det også og se om det gjør ting lettere. Har vært et mareritt å få han til å sovne i ettermiddag. Han sovner fort, men våkner 5 minutter etter jeg har lagt han ned. Nå sover han i armene mine. Kun der han roer seg helt idag.
Min har også holdt på sånn i en hel uke nå! Får ikke gjort noen ting annet enn å sitte med hun på fanget... :(

Mini stortrives i babynestet sitt ☺️ Nå skal det sies at vi har fått en sovebaby som det (enn så lenge) bare er å legge ned med eller uten nest da men.. Datteren vår var stikk motsatt, men da hadde vi ikke nest så har ikke noe å sammenligne det med, men jeg tror definitivt at det hadde hjulpet! ☺️ Virker så lunt og trygt pluss at jeg synes det er tryggere å la han sove i vår seng i nestet.

Vi har også babynest og er godt fornøyde med det :) Hun sover i det på natta i sengen vår, og har i tillegg ett hun bruker på dagen. Veldig praktisk.

Jeg har også kjøpt, men ikke prøvd enda. Kjøpte av en i Bogstadveien, hun hadde mange fine :)

Vi kjøpte nest igår og mini stortrives i den! Har gjort det mye lettere. Denne nat var så mye bedre enn i går :-)

Skal jammen meg kjøpe et sånt babynest når jeg leser hva alle skriver her! Håper virkelig at nettene blir bedre når vi har fått tak i et sånt :)

Back
Topp