Vurderer å

tante82/MAx6

Glad i forumet
avlyse IVF. Forholde vårt blir bare værre å værre. Sambo klarer ikke å ha en onklig prat,han klarer ikke å si i fra når det er noe han reagerer på og jeg må ta opp samtalen gang på gang. Han blir nesten misteksom vis jeg skal noe,noe som det er sjelden jeg gjør. Hvordan skal mann prate med menn?Siden vi har et slikt problem nå,hvordan blir det under og etter IVF??? Samtidig er jeg redd for hvordan jeg ev klare å takkle om det blir slutt. For uten om disse problemene er han den jeg vil dele live med.....vet ikke om gresse er frønnere på andre siden. Jeg vet at det er noen andre der,men vet ikke hvordan det blir. HJELP MEG NOEN.[:(]

I en prøverørsprosess så blir følelsene sterkere enn noen gang. Det tærer på alle mann, og hvertfall på forholdet. Noen menn trekker seg nok litt bort og blir frustrert for de skjønner ikke og kjenner ikke det vi gjennomgår gjennom medisinering og hormoner. Ofte skaper det en grøft mellom og det er en virkelig utfordring og snu på det, men man må nok bare ikke gi opp, men ta det gradvis og bruke litt tid på hevrandre. jeg har også en mann som ikke prater eller engasjerer seg noe særlig for han vet ikke hvordan, jeg blir kjempe frustrert for det er jeg som styrer skuta og jeg vil ikke det. Jeg vil også bli litt tatt vare på. Jeg håper dere klarer og løse dette ved og ta et skritt om gangen, og det viktigste er og sette ord på tanker og handlinger. Ønsker dere masse lykke til [:D]

ORIGINAL: fano

I en prøverørsprosess så blir følelsene sterkere enn noen gang. Det tærer på alle mann, og hvertfall på forholdet. Noen menn trekker seg nok litt bort og blir frustrert for de skjønner ikke og kjenner ikke det vi gjennomgår gjennom medisinering og hormoner. Ofte skaper det en grøft mellom og det er en virkelig utfordring og snu på det, men man må nok bare ikke gi opp, men ta det gradvis og bruke litt tid på hevrandre. jeg har også en mann som ikke prater eller engasjerer seg noe særlig for han vet ikke hvordan, jeg blir kjempe frustrert for det er jeg som styrer skuta og jeg vil ikke det. Jeg vil også bli litt tatt vare på. Jeg håper dere klarer og løse dette ved og ta et skritt om gangen, og det viktigste er og sette ord på tanker og handlinger. Ønsker dere masse lykke til [:D]

Har prøvd me ord å tanker men det hjelper ikke. Hvordan klartedu deg på jobb ol når du/dere hadde problemer??

Tanker til dere i denne vanskelige stunden...

Gi han informasjons hefta slik at han kan lese dei.Så kan dere sette dere sammen for å gå gjennom d, slik at du kan informere og forklare d han eventuelt lurer på. Forklar han framgangsmåten. Så ta han med på alle ul om d passer seg slik. Ik d at han trenger å være med på selve ul,men på samtalen etter.Så kan du spøtt gyn om du kan få med et el fleire ul-bilde, slik at du kan forklare bilde for han.
Men alt dette må være på han`s primisser. Ta gjerne nokken pp ekstra før dere begynner om din mann trenger d. Fortell han også om "frustrasjonen" din om hans væremåte og forklar han at d e han du vill ha barn med.

Dette skal ende med deres barn, så d e vikti at dere går sammen om dette.

Lykke t![;)]

ORIGINAL: IVFProver84

Tanker til dere i denne vanskelige stunden...

Tuuuusen takk.

Jeg er midlertidig ufør så jeg må ikke ta dette på jobb heldigvis. Men vi har hatt våre fighter og om forståelsen er der er uvisst, men vi er enige om at vi skal klare dette hvertfall. Det er viktigst. Alt annet må vi ta steg for steg og bare se etter små forandringer og sette pris på dem. Rom er ikke bygget på en dag, og når man først har kommet skjeivt ut tar det tid og flytte det tilbake, da må man ta tiden til hjelp. Kanskje det er en løsning og ta en liten pause med prøverør og bare være dere litt igjen. Det kan også være at det kan hjelpe om andre som har gått gjennom dette kan snakke med han så han får en utenforstående som faktisk bekrefter problemstillingen man går gjennom?? Jeg håper hvertfall dere finner en vei og møtes på midten.

Back
Topp