Vuggesang :)

mons

Blir kjent med forumet
Synger dere, eller skal dere synge for barnet? I såfall, hvilken sang synger dere, el skal synge? :)

Selv skal jeg synge, men venter litt til magen kommer ordentlig. :) og jeg vet jaggu ikke hvilken sang :)
 
Her i huset er vi begge sangere/musikere. Pappaen spiller mange forskjellige instrumenter :) kommer fra en musikkglad familie selv, så her skal det synges av full hals :D har ikke falt på noen spesielle sanger ennå, men har selv vokst opp med Trond Viggo-sanger, Torbjørn Egner osv, så kan jo slike sanger godt. Jobber i barnehage også, så det er vel bare å komme i gang!!
 
jeg synger for magen ^^ endte opp på den jeg hadde som favoritt fra barndommen So ro lille mann.
 
far spiller i band , så han er allerde aktiv på å spille gitar å synge til magen :) Siden jeg selv synger i kor, vil det nokk bli fra min side også etterhvert. Tror sangen kommer naturlig når jeg kjenner liv eller ser barnet i vuggen :D
 
Synger so ro og kjære gud hver kveld til kommende storebror så det hører nok den lille i magen også.
 
Hmm Jeg har like fin sangstemme som en forkjøla kråke så nesten redd jeg kommer til å skremme turbodemonen i magen skal jeg starte å synge for den hehe.. Veldig lite musikalsk, men danset i mange år så selv om jeg er kvalm å svimmel så får den svingt seg litt til musikk sammen med meg :) Husker jeg elsket Trollmor sangen når jeg var liten selv.
 
den lille hører nok det jeg synger for tulla.. so ro osv.men synger av og til ekstra for den lille også
 
Synger mye, jeg. Jeg synger meningsfylte Disney sanger med mye følelser. Synger ofte "Colors of the wind", "If I never knew you", "Circle of life", "Part of your world" og "Bella Notte".

Synger på både norsk og engelsk. Synger mange andre sanger også, men overnevnte er favorittene.

Når babyene våre er født, kommer de til å gjenkjenne sangene. Det er bevist. :)
 
Har ikke helt blitt helt naturlig enda å synge til magen... ;) Føles veldig rart. Men mye sang på jobb, så de får vel med seg det...
 
Back
Topp