Vuggen...

BflyW

Elsker forumet
Er litt sentimental her.
Som jeg skrev i en annen post, så døde morfar i går. Amaya skal være med på bisettelse og begravelse.

Jeg synes det er fryktelig trist at han aldri fikk se henne, men mamma som satt ved sengen hans både tirsdag og onsdag sa at han på tirsdag (på onsdag fikk de ikke kontakt med ham) lå å så på bildet av Amaya og Amaya's fetter hele tiden. Så han hadde i alle fall bildene av oldebarna sine ved sengekanten og kunne se de. Jeg tror jeg kommer til å streve lenge med tanken på at vi aldri fikk vist Amaya til ham. Det var ett av mine store bekymringer når jeg gikk gravid, at han skulle dø før Amaya ble født - sånn at han ikke fikk se henne. Og så rakk vi ikke dit (fordi han hele tiden var så dårlig at vi ikke kunne ta henne med - jeg håpet han ville bli litt bedre igjen...)

Uansett - overskriftem er vuggen...

Amaya har overtatt familievuggen. Den ble laget til morfar når han ble født i 1916 - altså for 90 år siden. Alle hans yngre søsken, hans barn og barnebarn og nå olderbarn har ligget i den. Vi har satt den i stuen og Amaya sover i den hele dagen. Den blir flittig brukt.

Er den ikke fantastisk?
http://pics.livejournal.com/dagdrommer/pic/00006ett/s320x240

utrolig fin, så koselig når slikt går i arv..[:)]

Syns dæ e koseli mæ teng som går i arv.Har sjøll fått i hus ei vugga som tellhør familien tell sambo...e ikkje ckker kor gammel deinn e , men værtfaill over 60 år.
Så deinn skal nurket få ligg i!

Så koselig...Den var jo kjempe fiiiin da[:D][:D][:D]

Back
Topp