vugge!!

Gunn Merete

Elsker forumet
E så stolt!
Vi skal få vugge te vårres lille krabat som skal stå i stua. Bestilt fra Panduro, trur æ. Skal sette den sammen og male den sjøl. Må bare finne ut korsen den skal se ut. Har lyst å prøve med krakeliering, det e jo så fint..

Nån andre som skal ha vugge te sine små?

har lurt på det, men ikke helt bestemt meg enda..se ann hvor mye penger det blir igjen etter alt er klart[:)]

Hadde ikke te Liv Ingrid, hadde ikke plass der vi bodde.
Men no har vi kjøpt hus og de e ikke så himla dyr. Kosta 1000 kr. Og mamma betale..hihi
Ho skal egentlig kjøpe bilen min snart, så ho kjøpe ting som æ skal ha litt etterkvert for å betale ned på bilen.
Det e så kjekkt!

vi skal låne vogga til svigermor.
Den har samboer og broren ligget i når de var små......den er kjempefin[:D][:D]

Skal få låne vugge av en veninne. hun brukte den til sønnen sin og var veldig fornøyd med den. ..

ORIGINAL: gunnmerete

E så stolt!
Vi skal få vugge te vårres lille krabat som skal stå i stua. Bestilt fra Panduro, trur æ. Skal sette den sammen og male den sjøl. Må bare finne ut korsen den skal se ut. Har lyst å prøve med krakeliering, det e jo så fint..

Nån andre som skal ha vugge te sine små? vi ska ha vugge t jenta  vår, pappa ska lag ei å rosemal den me navn å hele pakka. han har vel begynt allerede, glæde sæ stort t å bli bestefar får første gang.

Har veldig lyst på hengevugge som vi kan ha i stua, men regner med at vi skallåne ei av tanta mi.[;)]

Jeg å har så lyst på vugge som beibisen kan sove i på dagtid, men har ikke plass i stua vår... Svigermor fikk beholde vugga hu. Så har bebisen en soveplass der å.

Vi har vugge som Brage lå i da han var liten, skal bli koselig å ordne istand den igjen, nå fungerer den som pute/teppe oppbevaring i stua...

samoeren min er snekker så han skal ordne en vugge til den  lille kommer gleder med til alt kommer på plass. er så søtt å se de små tingene rundt om. Gleder meg skikkelig nå

E så søtt med vugge stående i stua synes jeg.. men det tror jeg ikke blir her. Var snakk om en kurv som jeg skulle få overta.. Ikke sett nærmere på den, men får nok det etter hvert.

Vi har vugge, som ei jeg kjenner skal male på. Det blir gøy.

tror ikke det er så lurt at vi har vugge...
pusen hopper kanskje oppi der da[8|]
andre som har katt...
hvordan kommer dere til å gjøre det??

ORIGINAL: Lisbeth83

andre som har katt...

Må vel kanskje følge med katten uansett da den likegodt kan hoppe oppi vogna og senga..
Vi får muligens en katt snart, så jeg kommer til å være meget påpasselig uansett.

Jeg har ei trevugge stående i stua nå jeg til pynt med porselensbaby oppi.Tenkte å ta i bruk den ja etterhvert

ORIGINAL: Lisbeth83

andre som har katt...

Huske bestemor sa te mæ at de hadde katt da pappa va liten. Ho sa at man måtte bare passe på å si nei til pusi da ho nærma sæ vugga, katte lære fort kor de kan og ikke kan være..

Vi har ei familievugge som jeg og de andre barnebarna til min mormor og morfar har brukt. Lillegutt i magen min er første oldebarn her, så han blir førstemann til å bruke den i den generasjonen. Og morfar har gravert inn alle navna til de som har brukt den under vugga! Det er en fin familietradisjon syns jeg [:)]

min pappa skal lage vugge til oss[:D] blir sikkert kjempefin..så ska kanskje ei på mammasjobb som kan rosemale,male på den mefine blomster åssån å selvfølgeli navne da[:)] lækkert

Back
Topp