Vugge?

Jeg brukte det mye med første, ingenting med andre (eldste på da 1,5 skulle bare klatre oppi den, så funket dårlig :p).
 
Brukte det endel med første. :) Kjøpte en vippestol som kunne gjøres om til vugge av søsteren min, brukte nesten ikke vippestolfunksjonen. :p Lille sov mye i stua første tiden, og å styre med å legge han i vogna hver gang orka jeg ikke. Var også supervarmt den perioden, så bedre å sove inne der jeg fikk ned temperaturen til levelig. :p
 
VI hadde en baby-kurv stående ved siden av sengen vår så lenge babyen sov på rommet vårt.
 
Vi har vugge i stua, bruker den mye. Kjekt å ha noe å legge fra meg baby i hvis jeg må på do eller sånn, siden vi har hund;)
 
Har takhengt Leander vugge som skal være i stua. Hadde den med nr 2 og nr 3 skal bruke den når han kommer.
 
Brukte mye til nr 1, men ikke noe til de neste. Er helt ubrukelig til neste hvis de er litt tett. Så hadde ikke kjøpt om igjen, for vi tenkte å få tettere enn 3 år mellom liksom.. Vil heller anbefale takhengt vugge, selv om jeg ikke har hatt det selv. Det kan brukes samme hvor tette barna er :)
 
Brukte den et par ganger.
 
Vi hadde vugge, men ingen av ungene har likt å ligge der. Det ble vogna istedet.
 
Brukte den ingenting. Ingen av ungene har ville sove for seg selv, annet enn i vogn..
 
Vi bruker vuggen fra Stokke på dagtid og lille sover veldig godt i den :)
 
Ikke til første.
Brukte den en mnd kanskje til andremann.

Begge likte best vogna.

Skal uansett ha vugge nå også da, men vi har ei som går på rundgang i familien, så ingen utgifter med å kjøpe, samt at vi har plass til å ha den stående.
 
Brukte overhodet ikke, mini sov ikke uten kroppskontakt, så ble bæretøy istedetfor :)
 
Aldri hatt og aldri savnet, hun har bare skullet sove oppå meg uansett så hadde nok ikke vært mye hjelp i om jeg hadde den.
 
Den stod der bare. Lille klarte maks å ligge der i et par minutter, så det var ingen vits.
 
Er det vits i? Brukte du det, eller stod den der bare?

Vi hadde stuen til første og brukte den masse. Spent på hva neste vil og om førstemann kommer til å skjønne at den tilhører minsten
 
Vi brukte vår masse! Veldig deilig å ha et trygt sted å legge ungen, med en litt for ivrig hund i flokken ;)
 
Back
Topp