Vugge

tingeling1990

Glad i forumet
Har kjøpt vugge til å ha på stua som mamma skal male :D Tenkte at den kommer til å bli brukt når vi legger fra oss babyen når vi foreks skal lage mat, den skal sove litt osv.. Har egen seng på rommet til natta :) Det jeg lurer på er hva som trengs i en slik vugge? Trenger vi dyne, eller kan ungen ligge der med vanlig tøy og evt et pledd over? :) kan det være kjekt med et lammeskinn i bunn foreks? Gidder ikke å kjøpe inn mye unødvendig viss babyen bare kommer til å svette :) noen med erfaring om hva som er kjekt å ha i?:)

Jeg tenker kun laken under ungen og pledd over. Det er jo varmt i stua :)

Jeg og tenker laken under ungen, så eventuelt tynt/tykt pledd over (spørs jo helt på temperaturen i stua). Pleier jo ofte å være varmt i stua :)

Flott!:) skal få laga ei madrass som passer i vugga og så blir det vell et laken over den og pledd over babyen :) her i stua vår er det varmt året rundt! Nesten for varmt til tider:p takk for tips alle sammen :)

Hvis huset er varmt om vinteren trenger du forsovet ikke dyne, men det ser jo mye koseligere ut
Hadde madrass og dyne sist, trenger ikke noe spesielt mer

Spørs vel som de andre sier hvor varmt det er på stuen, men jeg tenker at i verste fall så er det bare å hente dynen som er i sengen :p

Back
Topp