Vugge?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Er litt usikker på om vi skal ha vugge eller ikke på stua.
Vi har ikke diger stue, så det vil jo ta litt plass, men samtidig har vi to hunder. Så føler kanskje at det er litt lurt med en vugge som er litt høy, så jeg kan legge fra meg baby på dagtid, uten at jeg trenger å være redd for hundene? Så jeg får gjort små ting imellom? Hva tenker dere?

Vi skal ha vugge i stua, men den er heldigvis ikke så stor!!! Veldig greit at lille har en trygg og god plass å sove på dagtid!

Har vugge til tross for liten plass ;)

Vurderte vugge jeg også men, har lekegrind, og sleepyhead (nest) etter vår minste på 17 Mnd så da blir det og ha redet hennes oppi lekegrinda så ikke storesøster kommer til :D

Og en bedside Kribb på soverommet med baby U oppi om nestet er for stort tenker jeg :)

Har kjøpt leandervugge, men d skal sies at vi har stor stue og godt med plass. Tenker d blir greit å ha en plass å legge mini i den etg d ikke er soverom:)

Min mor skal lage babynest, og det virker som babyer roer seg i banynest, samtidig har jeg hørt at det er forbundet med risiko for krybbedød. Tenker derfor for egen del at barnet kun ligger i babynestet under tilsyn på dagtid, og ikke på natta.

Jeg tenker å ha babynest og vugge nede i stua og at babyen sover i kurv om natta for så å gå over til sprinkelseng.

Jeg skal ha babynest også, men tenker at det er greit å ha vugge. Vet ikke om jeg er helt komfortabel med å ha baby i sofaen. Så jeg feks får vasket klær osv når baby sover. Da kan man ikke se bort i 2 sekunder pga hundene.

Vurderte vugge jeg også men, har lekegrind, og sleepyhead (nest) etter vår minste på 17 Mnd så da blir det og ha redet hennes oppi lekegrinda så ikke storesøster kommer til :D

Og en bedside Kribb på soverommet med baby U oppi om nestet er for stort tenker jeg :)

Samme ordning som oss :) har også en fra før, så derfor blir det lekegrind denne gangen. Vet jo ikke hvordan første reagerer på å få søsken, så greit å kunne snu ryggen til uten å være redd for hva storebror har funnet på med babyen :p

Ville også hatt vugge eller lekegrind om jeg hadde hund. Vi skal ha lekegrind for å skjerme babyen fra storebror.

Back
Topp