Vugge

Skal ikke ha vugge. Det blir babykurv som skal henge i taket. Og sprinkelseng på rommet:) mest sannsynlig må hele vogna stå inne.så blir nok soveplasser :).

Mannen min vil lage vugge til babyen:-) tror han tenker det er en kjekk måte for han å bidra litt i svangerskapet på:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi fikk vogge i gave av min mormor, morfar da vi venta jenta vår for to år siden. Den sto i stua, og vi brukte den til dagsoving i starten og på kvelden. Så bar vi med oss jenta på soverommet og la henne i sprinkelsenga. Slik slapp jeg og gå hit og dit for å amme etc. Gleder meg til å finne den fram igjen <3

Siden vi har plass til vugge denne gangen så kommer vi til å ha en som oderfaren til barnet har lagd. Det eneste som er kjipt er at den er trefarget, som har gulnet med årene. Jeg får ikke lov til å male den, det er jo rett og slett trist, for selve vuggen er super fin.
Kanskje jeg må komme med noen fine argument som at hvis vi maler den kan man skrive på navn på alle som har brukt den på siden av sengen eller noe sånn. Og at det er med på å bevare den bedre enn at den fortsatt skal være ubehandlet.. Tror ikke dette er godt nok. Mulig jeg pga dette kanskje velger en annen vugge eller bare bruker vogna slik vi gjorde forrige gang. Første barnet har aldri sovet inne på dagtid.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Vi skal ha vugge, en som har gått i arv hos samboers familie siden tippoldefaren hans lå i den:)

Nyttårslykke<3

Vi har ei vugge som tilhører farssiden av familien. Er litt stas att lillegull ligger i samme vugge som faren gjorde for type 30 år sia :D

Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D

Siden vi har plass til vugge denne gangen så kommer vi til å ha en som oderfaren til barnet har lagd. Det eneste som er kjipt er at den er trefarget, som har gulnet med årene. Jeg får ikke lov til å male den, det er jo rett og slett trist, for selve vuggen er super fin.
Kanskje jeg må komme med noen fine argument som at hvis vi maler den kan man skrive på navn på alle som har brukt den på siden av sengen eller noe sånn. Og at det er med på å bevare den bedre enn at den fortsatt skal være ubehandlet.. Tror ikke dette er godt nok. Mulig jeg pga dette kanskje velger en annen vugge eller bare bruker vogna slik vi gjorde forrige gang. Første barnet har aldri sovet inne på dagtid.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Her malte vi vuggen hvit. Originalt var den blå med blomster på. Noen hadde malt den hvit før oss, men det blå skinte litt igjennom, så vi malte mer selv og nå er den veldig fin :)

Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D

Jeg har kjøpt på barnashus :)
imgres

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Vi har vugge :)

Termin 13 januar❤️❤️

Mamma har en gammel vugge som vi låner. Alle barnebarna har brukt den.

06.01.2015 <3

Tror ikke d, hadde sist. Men ble lite brukt:p pluss at gutten ikke likte den, så da brukte vi medt vogna;)
Har litt lyst på en annen type vogge da.. Men usikker på om vi skal prioritere å kjøpe d:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 19. Januar❤️

Back
Topp