vugge

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Noen som skal kjøpe seg vugge? Hvilken (bilde) og hvorfor?
Her frister med en gammeldag liten vugge. Har ingen peiling på hva alags vugge som er best. Så kom gjerne med tips.

47_430907315.jpeg

Vugge skal vi absolutt ha! Vi har en sånn gammeldags vugge, som har gått i arv i familien til mannen :) Enste er at vi har kjøpt ny madrass. Var gull verdt sist da lillemann ikke ville sove i sprinkelsenga de første månedene. Og det var lett å vugge litt på han om han ble urolig :)

Jeg har vugge fra sistemann :)
Gleder meg til å ta den frem igjen ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal også ha vugge, genialt å ha i stua :D her må det kjøpes ny :)

Sent from my iPad using BV Forum

Min pappa laga vugge til meg ( og den er SÅÅÅÅ fiiiiin) da eldste jenta ble født og den står fremme i stua. Gleder meg til å bruke den igjen om litt :)

Det er forresten en slik gammeldags, koselig sak :D

Skal ha en vugge jeg og begge mine søsken brukte da vi var små:) er så koselig med gjenbruk på slike ting :)

Vi har nesten lik vugge, og den har alle mine søsken og søskenbarn ligget i. Så den venter på nestemann. Har også sprinkelseng etter vesla.

Vi har fra første mann :-) veldig koselig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk vugge i hus i går. Den skal stå på soverommet, også kommer jeg til å bruke kurv i stuen.
Vi må etterhvert venne storesøster til stor seng, så vi slipper kjøpe ny sprinkelseng til baby..

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har fått arvet en slektsvugge som har gått i hans familie. Veldig lik din, de er veldig koselige. Min skal bli dagseng i stua og en eller annen sprinkelseng på soverommet.

Vuggen fra 1. Står fremdeles i stua ;-)
Som vi fikk av min søster :)

Den er fra dokka bondemøbler :) kjempe nydelig!

Vi har vugge som svigerfar laget til snuppa :) Så den skal vi bruke nå også :)

ViImageUploadedByBV Forum1384177001.664465.jpg
Vi hadde denne til eldste. Men skal selge den nå siden vi skal bruke Moses kurv isteden pga mindre hus nå;)

Vi skal også ha en vugge i stua til dagtid. Samme som jeg hadde når jeg var liten. Men sr at vuggene kan vugges to veier, sideslengs som de ovenfor, og frem og tilbake med hode-og fotenden. Har det noe å si? Er det noen forskjell for barnet? :-)

ønsker virkelig å kjøpe vugge til lille gullet i magen, men sambo nekter :( bah.... sur :P

Back
Topp