Vugge

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Fikk telefon fra min pappa for en uke siden. Han ville vite om jeg hadde lyst at han skulle lage en vugge, men siden vi bor i en liten leilighet trodde jeg ikke vi hadde plass :/
Så satt jeg å pratet med noen venninner i går, og fant ut at jeg kan få plass i stua, så var rask med å sende melding til pappa å spørre at dersom han ville lage en vugge kunne han gjerne gjøre det!
Det ville han gjerne :) morro med pappa som blir bestefar for første gang og har et lager av planker og spiker (siden han er snekker) så kan vi legge lammeskinn i den som vi får av svigerforeldre (de har gård)
 
Koselig med vugge :) vi skal også ha en... Som er over 100 år gammel. Den kommer fra oldemoren... Så nå skal den få seg ny maling osv, det blir kjempe koselig å ha ei vugge på stua...
 
Å kjempekoselig. Min morfar som har vært møbelsnekker skal lage vugge til oss. spesielt blir det jo også når det holder seg innenfor familien:)
 
Er så koselig med vugge :) vi skal ha en som alle i familien har brukt, ikke sett den på 15 år, så er veldig spent :D
 
Liker når det går i generasjoner :) Har en venninne som hadde vugge med navnet på alle barna som hadde ligget i den gjennom årene.
Får se om denne går til alle mine søsken, eller om pappa lager en til hver...
Han er så ivrig etter å bygge nye ting, så blir ikke overrasket om han gjør det :)
Han skal lage en solid bokhylle til oss også, så vi kan kvitte oss med den fra jysk... Tåler ikke så mye vekt :/
 
Her har vi en babykurv som min bestefar tok seg råd til å kjøpe da de skulle få sin første(var litt dyrt på den tiden). Så min far og alle hans brødre og nesten alle søskenbarna mine på den siden har brukt den. Den er vel noen og 50 år. Jeg syns det er veldig stas
 
Vugge her også, en ganske ny en. kun ett søskenbarn som har brukt den enda, men det er meningen at den skal gå i arv
 
Vi skal he leandervugge hengende i taket.. da blir babyen utenfor rekkevidde for storebror og det samler seg ikke støv under vuggen:)
 
Back
Topp