Vugge

*dreamer*

Forumet er livet
Dere som skal ha vugge, hva slags vugge skal dere ha? Vil gjerne se bilder og evt. høre hvor man får kjøpt dem[:D]

Jeg har tenkt på disse to fra barnas hus, men klarer ikke helt å bestemme meg[;)]

Heltre vugge:

Monica vugge:

Vi har leander vugge som ble brukt til Isabella, ganske fornøyd med den og gynge/vuggingen på den[:)]

ORIGINAL: Mamsen til Bella

Vi har leander vugge som ble brukt til Isabella, ganske fornøyd med den og gynge/vuggingen på den[:)]

Har tenkt på den og[:D][:D] Har dere stativ, eller henger den fra taket?

vi har denne her vi.. sofie vugge heter den.. vi har kjøpt den brukt å bare kjøpt ny madrass.... 

jah d syns jeg også..... kjempe rart å se på den... ble så virkelig at noen om 14 uker skal ligge der...

Arvegods - Sofie vugge [:)]

ORIGINAL: *dreamer*

ORIGINAL: Mamsen til Bella

Har tenkt på den og[:D][:D] Har dere stativ, eller henger den fra taket?

Vi har begge deler, men bruker stativet[:D]

Den var flott![:D] Har ikke plass til en slik vugge i stuen!
Derfor skal vi ha denne fra Kidsroom! Den er veldig liten, men passer perfekt i den lille stuen i leiligheten vår! [:D]

Vi fikk ei vugge av mamma da snuppa ble født.
Den er håndlaget et eller annet sted i Oppland. Jeg husker ikke helt hvor hun kjøpte den, men de lager iallefall mye tradisjonsmøbler, kjøkkeninnredning etc.
Jeg tror Oppland er fylket for å finne steder de lager tradisjonelle vugger.

Vugga er veldig fin og jeg gleder meg til å ta den i bruk snart[:)]

Me ska ha ei vugge som eg hadde når eg va liten,den er mye lik den på det første bilde ditt (den er uten hjul).
Hadde eg kjøpt hadde eg nok vurdert med hjul på,pga at da går det ant å forflytte den lett....

Tusen takk for mange fine svar[:D][:D]
Jeg har mest lyst på den øverste tror jeg, men samtidig er det jo veldig praktisk med hjulene på bilde nr 2. Tror jeg må ta meg en tur rundt å titte litt[;)]

Jeg har sett noen slike fine tradisjonelle vugger på finn fra 500-lappen og oppover. Selv har vi en moseskurv fra sist som vi skal bruke, og jeg håper jeg kan grine meg til at mannen skrur noen hjul på stativet (eller kjøper vuggestativ, for det er jo genialt om natten når småen ikke sovner med en gang).

Ellers ville jeg sett nøyere på nr 2 du har i hovedinnlegget, for den må jo være mye bedre for ryggen, siden den er litt høyere? Og kanskje litt enklere å legge babyen i om natten. Men det er jo bare det jeg tror, det er nok best å gå i butikken og se og "prøve" seg frem selv [:D]

ORIGINAL: vimsemaja

Jeg har sett noen slike fine tradisjonelle vugger på finn fra 500-lappen og oppover. Selv har vi en moseskurv fra sist som vi skal bruke, og jeg håper jeg kan grine meg til at mannen skrur noen hjul på stativet (eller kjøper vuggestativ, for det er jo genialt om natten når småen ikke sovner med en gang).

Ellers ville jeg sett nøyere på nr 2 du har i hovedinnlegget, for den må jo være mye bedre for ryggen, siden den er litt høyere? Og kanskje litt enklere å legge babyen i om natten. Men det er jo bare det jeg tror, det er nok best å gå i butikken og se og "prøve" seg frem selv [:D]

Det høres lurt ut[:D] Kanskje jeg skal titte på noen moseskurver og, de er jo kjempefine og ser veldig praktiske ut[:D]

lånte en ala sofievugge sist av ei vennine, brukte den som seng lenge, men syns begge typene er fine..
ikke så mye hjelp ser jeg[;)]

Back
Topp