Vugge til babyen?

VI har en sånn som henger i taket, den kan flyttes mellom soverommet og stuen, knaggen henger der fra Julian var liten.. ( har brukt den til å ha husken han i )
 
Nei, skal ikke ha vugge i stua..har ikke så altfor stor plass, blir og bruke vogn til dagsoving, og sprinkelseng på mitt soverom til natt..[:)]


 
vi skulle egentlig ha vugge. men jeg fant ut at jeg vil heller ha lekegrind med god madrass og sånn siden vi har en stor hund. Da føler jeg meg tryggere når jeg går ut av rommet uten å hele tiden måtte tenke på at hunden er der [:)] så den vil bli brukt til dagsoving og leking når hun er litt eldre..så etterhvert blir det gulvet til leking når hunden er blitt helt vant [:)]
 
ORIGINAL: iselinn88

vi skulle egentlig ha vugge. men jeg fant ut at jeg vil heller ha lekegrind med god madrass og sånn siden vi har en stor hund. Da føler jeg meg tryggere når jeg går ut av rommet uten å hele tiden måtte tenke på at hunden er der [:)] så den vil bli brukt til dagsoving og leking når hun er litt eldre..så etterhvert blir det gulvet til leking når hunden er blitt helt vant [:)]


Det er lurt, hadde hund da snuppa var baby, da kjøpte jeg og lekegring, for da var man litt mere "fri" på en måte....turte aldri levne ungen alene med hund, til tross for verdens snilleste hund[:)]
 
ORIGINAL: iselinn88

vi skulle egentlig ha vugge. men jeg fant ut at jeg vil heller ha lekegrind med god madrass og sånn siden vi har en stor hund. Da føler jeg meg tryggere når jeg går ut av rommet uten å hele tiden måtte tenke på at hunden er der [:)] så den vil bli brukt til dagsoving og leking når hun er litt eldre..så etterhvert blir det gulvet til leking når hunden er blitt helt vant [:)]


Ja har hund selv, så vurderer den muligheten der [:)] Ellers må det bli en høg vugge (har ikke så veldig stor hund [:)] )
Kan jo ha babygym oppi lekegrinden også [:)]
 
Oh yes. Har kjøpt vugge denne gang. vesla sover fortsatt i sprinkelsengen(men maks et halvt år til). Hun hadde kolikk og vugging var greia - derfor tar jeg ingen sjanser - vugge til tingeling i magen står klar!!!! [:)]
 
ORIGINAL: KuleMageIgjen

Har fått meg hengevugge fra purnatur (ganske lik leandervugge) [:)]




Den fikk jeg lyst på!!!!!!!![:D]
 
Vi har kjøpt leander vuggen, men han skal sove i den hele tida dag og natt. Om ikke han får sove i vogn på tur da om dagen:))
 
Faren min lager vugge til oss, men han er alltid ute i siste liten, så den står vel ikke i stua her før jeg kommer fra sykehuset [8D]
 
ORIGINAL: Burberry

ORIGINAL: KuleMageIgjen

Har fått meg hengevugge fra purnatur (ganske lik leandervugge) [:)]




Den fikk jeg lyst på!!!!!!!![:D]


Et tips er Finn. Der har jeg sett mange av de[:)]
 
Har veldig lyst på, så enten så blir det å kjøpe en eller låne av ei vennine. Har lyst på en så ser litt gammeldags ut, trur jeg kommer til å kjøpe brukt på nettet
 
Vi skal ikke ha vugge, men vi skal ha en kurv som vil bli flyttet på mellom stua og soverommet vårt i begynnelsen[:D]
 
Ja, skal ha vugga svigerfar har laga, og som svigersøss's to sønner har brukt (den minste bruker enda, men vi får den når vår lille kommer til [:)])
 
Så skal vi ha vugga jeg og søster brukte, hjemme hos mine foreldre [:)]
 
Vi skal ha vugge, men tenkte å ha den på soverommet og så bruke lekegrinden som seng om han sovner i stuen [:)]
Vi har sånn som man kan regulere opp så det blir som en slags seng.. lagde det kjempefint til, til storebror så det blir så koselig atte [:D]

Slik vugge har vi;
 
ORIGINAL: Siljemor88

Vi skal ikke ha vugge, men vi skal ha en kurv som vil bli flyttet på mellom stua og soverommet vårt i begynnelsen[:D]



Lekker!!!!!!!!!!!! ;))
 
Jeg driv å lage en vugge til den lille. Skal oldtidsmale den og ha skinnfell......
Gleder meg til kalde vinterkvelder[:)]
 
Back
Topp