vugge og eller seng?

Lilly85

Gift med forumet
[:D]hører om veldig mange sp\om kjøper både vugge eller kurv og seng. er dette nødvendig

Vi har klart oss veldig fint med kun seng [:)]

ORIGINAL: •Skjønningene•

Vugge i stua og seng på rommet[;)]

ok. hvor mye koster egentig disse kurvene. jeg tenkt mest på å bruke vogna inne jeg til å sove i på dagen. vet om endel som har gjort frt å det har fungert bra[;)]

ORIGINAL: Marati

hva er du mest fornøyd med da? sengen eller vugga?

Jeg skal ha både kurv og seng. :) Beibisene trives best i kurv eller vugge til å begynne med, for de er litt "trangere" enn sengene, og dermed ikke så skumle. De er jo vant til litt liten plass, så! :)

De har kjempefine kurver på Barnas hus, som jeg tror fortsatt er på tilbud til 699 (eller var det 799?). :)

selvsagt er det ikke nødvendig... men vi hadde begge deler. Hadde vugga (som broren min lå i som liten) i stua, så den sov hun i på dagen, og en seng (som svigers hadde - vet ikke hvor gammel den var) på rommet vårt - den sov hun i på natten.

ORIGINAL: rodstilk

Jeg skal ha både kurv og seng. :) Beibisene trives best i kurv eller vugge til å begynne med, for de er litt "trangere" enn sengene, og dermed ikke så skumle. De er jo vant til litt liten plass, så! :)

De har kjempefine kurver på Barnas hus, som jeg tror fortsatt er på tilbud til 699 (eller var det 799?). :)

Oki takk. men det er ingen barnashus butikker her i nærheten[&:]

jeg begynte med vugge - og bytta til sprinkelseng ved 5-6 mnd..
hadde ikke trengt det, men fikk låne vogge av ei og den var så fin [:)]

på dagtid sov han mest i lekegrinda i stua, eller i vogna si [:)]

til neste unge skal jeg bare investere i en ordentlig sprinkelseng med hev/senkbar bunn OG sidekant - den sprinkelsenga jeg har nå var noe billig dritt som skal kastes ut når vi flytter..

ååå jeg elsker kurva mi og nekter å flytte han over i seng..hehe
Vil ha babyen min en stund til [:D]
Men senga står klar

ORIGINAL: nathalies mamma

da e vell ikkje nødvendig, men kjekt å ha en sove plass i stuo og ein på soverommet..
eg har kun kjøpt seng, men eg har ei hør kvit vugge med himmel som skal stå i stova, vogga som eg hade som liten :) men vi har veeeeldig stor stue og har plass til da, har vell litt og sei da og :)

Hadde begge deler, men det er ikke nødvendig. Vugga var genial å ha i begynnelsen for ho sovna som ein stein når vi vugga ho. Etter hvert flytta vi ho over i ei vanelig seng, og hadde vugga i stua.

Vi kjøpte en seng og fikk låne en vugge...men vugga ble nesten aldri brukt, vi hadde den i stua og hun kjedet seg der.. Så nå har vi levert den tilbake og satt opp lekegrinda isteden. Mye greiere... Så mitt svar er Nei, dere trenger ikke begge deler.

Vi skal ha kurv de første månedene, men det er for at vi har ifra da jeg og broren min var små. Og når ho vokser ut av den blir det seng! [:)] Og når ho skal sove på dagen, skal ho sove i vogna si, ute! Frisk luft fra første dag! [:)]

Vi skal ha kurv på soverommet, kurven hadde jeg som liten. På stua skal vi ha en ny vugge vi får med bestemor til sambo.

ORIGINAL: Mamman til Emil

Hadde begge delene.. Men vugga ble bare brukt de første ukene bare.. 

Samme her [:)]

Back
Topp