Vugge eller sprinkelseng?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vogga laget merker i soveromsgulvet sist, så blir sprinkelseng fra starten denne gang :)

Skal ha vugge på stua, som har vært i familien i over 30 år. Og spinkelseng på soverommet :-)

Vi har vugge som både jeg og broren min lå i da vi var små. Vil veldig gjerne bruke den bare fordi jeg og broren min har hatt den først, men den er så stor. Har fått tilbud om å få en sprinkelseng også.

Her blir det nok som mange andre sier, vogge på stua og sprinkleseng på soverommet :)

Tenker vugge i stua og sprinkelseng på soverommet:-)

Har vugge på stua og sprinkelseng på soverommet. er ikke så høye kanter på vugga, så må passe mere på, og det får man til på stua, men på soverommet er det greit med sprinkelseng :)

Ingen av delene!

Vi har bedside crib etter 3-åringen. Den er genial, elsket den sengen!!!

Babyen sov på lammeskinn så dro jeg bare hele skinnet over i mi seng når jeg skulle amme, og flyttet hele skinnet med babyen oppå tilbake etter amming. Noen netter sov jeg nesten inni babysenga for at den lille skulle være rolig. :p

Kjekt med en forlenger av foreldresenga bare, slik at man kan samsove trygt uten å være redd for at pappaen legger seg på babyen. :)

Sprinkelseng er jo helt enorm til nyfødt baby, de drukner jo oppi der. Vi bytta til sprinkelseng da hun begynte å reise seg opp ved 8 måneder. Selv da drukna hun i den svære senga. :p

Sist hadde vi babykurv i stua, men vesla ville aldri ligge i den siden den ikke kunne røre på seg. Denne gangen vil jeg ha Leandervugge som kan henges i taket. :rolleyes:

Eg vil ha bedside crib dei første månadane. Har ei som berre er 1.5 år når neste kjem, og med ho hadde vi vogge på stova og korg på soverommet i starten, men no ser eg for meg at leikegrind på stova og bedside crib på soverommet blir fint. Vil gjerne at ho vi har frå før skal bruke sprinkelseng lengst mulig, men vil ikkje kjøpe ei til berre for den korte tida dei begge treng det.. Så ho eldste får nok juniorseng til 2-årsdagen!

Bedside på soverommet og stocke mini på stua med hjul som blir til sprinkelseng når babyen blir større og skal flytte inn på eget rom

Back
Topp