Vugge eller sprinkelseng?

Vi skal ha sprinkelseng på vårt rom:)
Vi tar av den ene langsiden. Gjorde det samme sist gang også :)
 
Har kjøpt "fancy" bedside crib denne gangen. Ikke fordi vi var misfornøyde med kun sprinkelsenga sist, men fordi vi har høy seng og lite soverom de første månedene.

Romantikeren I meg skulle gjerne hatt vugge, da.
 
Sprinkelseng på soverommet vårt, og vugge (kurv på stativ) i stua :)
 
Bedside crib i starten pga. liten plass, men går over til sprinkelseng etter hvert :)
 
Tror det blir sprinkelseng på vårt rom i starten. Tar vel av den ene siden og monterer den inntil senga vår.. Mannen har nemlig en plan:) I stua har vi kjøpt en brukt leandervugge, som allerede er tatt i bruk av babyer på besøk! Må snart ta den ned og pakke den vekk, men den er så nydelig:) Nyter synet, og tenker på lille<3
 
Blir en vugge som har vært i sambo sin familie en god stund, den har han og alle hans søsken brukte som små, å alle barna som er kommet i familien etterpå :)
På rommet vårt har vi ingen aning enda :p blir mest sannsynlig sprinkelseng fra starten av, men vi ser når det nærmer seg :)
 
Jeg har veldig lyst på en vugge med hjul på soverommet, for den tar ikke så stor plass og kan flyttes inn i stua også. Men mye mulig det blir en sprinkelseng på soverommet fra starten av.
Det er jo så mye man må ha, og jeg har ikke helt klart og få oversikten ennå... Ikke kjøpt noe foreløpig...
 
Fikk ei pent brukt vugge fra sjefen som vi tenker å male opp å ha stående i stua :) ellers har vi tenkt å ha ei vanlig sprinkelseng på vårt rom i starten :)
 
Sprinkelseng på soverommet (som sambo lå i da han var liten). Vugge i stua, sikkert 100 år gammel, helt nydelig familieklenodium :)
 
Jeg fant en pent brukt Troll Monica vugge på finn.no til en billig penge som jeg har vært å hentet i dag. Så er blir det den i starten, da slipper vi å ommøblere på soverommet for å få plass til en sprinkelseng (enn så lenge), og siden der er hjul på den kan vi enkelt ta den ut i stua som dagseng også.
 
Back
Topp