Vugge eller sprinkelseng???

atax

Betatt av forumet
Er det mange av dere som skal ha vugge eller bare sprinkelseng????
Har lyst på vugge, men er så usikker, er jo ikke så lenge man bruker den og her er det definitivt den siste som kommer!!!!!!

vi skal ha sprinkelseng! bruker min gamle som er malt på nytt. ble kjempefin[:)][:)] du kan nok få kjøpt vugge billig på finn.no hvis du vil ha det i tillegg! men den blir vel ganske kjapt litt for liten?

Jeg har arva vugge jeg, malt den hvitt nå, den skal jeg ha i stua siden soverommet til ungen kommer til å være i 2.etage... der skal hun ligge i sprinkelseng... skal ha vuggen i stua fordi da slipper jeg å gå opp med ungen hele tiden når hun skal legge seg litt.. da har jeg litt bedre kontroll på hva hun gjør[:D]

ska ha mi gamle sprinkelseng på soverommet.. å så har bestefar laga ei vugge som vi ska ha på stua [:D]

leste at det er best for babyen å sove i lyset om dagen, sånn at h*n etterhvert forstår forskjell på nattesøvn og dagsøvn og sånn, så vi har tenkt å ikke legge henne i senga når hun skal sove om dagen. men tenkte enten ute i vogna, eller i vippestolen inne, hvis det regner og sånn. vippestolen kan legges helt flatt, så tror det skal funke?

ORIGINAL: lykkeligemeg

leste at det er best for babyen å sove i lyset om dagen, sånn at h*n etterhvert forstår forskjell på nattesøvn og dagsøvn og sånn, så vi har tenkt å ikke legge henne i senga når hun skal sove om dagen. men tenkte enten ute i vogna, eller i vippestolen inne, hvis det regner og sånn. vippestolen kan legges helt flatt, så tror det skal funke?

va d æ å tenkte... derfor vi ska ha vugga på stua så h*n kan sov der om dagen [:)]

Jeg skal ha sprinkelseng på soverommet og vugge i stua! [:)]

vugga på stua, og sprinkelseng på soverommet

ORIGINAL: lykkeligemeg

Ganske lurt å lære dem forskjell på dag og natt, ja![:D]
(snakker av erfaring)[:D]

Minsten min sov like godt på sofaen, med tepper/puter foran seg
i løpet av dagen.
Brukte også mye baggen til vogna som sovested for ham,
han er også født i juli, og det var greit med skyggen på,
både inne og ute, lunt og godt.
Når han ble større som han også greit i lekegrinda.
har du tilgang på å ha en vugge i stua er jo det veldig greit!

Siden minsten min bruker sprinkelsenga enda,
kommer jeg til å bruke vugga gubben hadde som liten på soverommet vårt.

vi skal ha begge deler!! vugge i stua,og seng oppe på soverommet!![:D]

jeg kunne godt tenkt meg vugge, men skal bare ha sprinkelseng. har en diger hund, så jeg tårer ikke noe annet. der ligger hun iallefall trygt

jeg kunne godt tenkt meg begge deler..men har bare tenkt å kjøpe sp.seng.

Skal ha hvit sprinkelseng på rom i 2.etg og kurv m/hjul stående i stua....

hvor får dere kjøpt slike kurver? Har sett etter kurv lenge, men vet ikke hvor jeg skal lete...[&:] Har kjøpt sprinkelseng foressten. har lyst på både det og kurv.[;)]

Vi har en kurv på hjul som går i arv i familien. Hyggelig å tenke på at jeg lå i den som liten.Men den har begrenset "levetid" så jeg har tenkt til å kjøpe en sprinkelseng om ca.et halvår.
Mammaijuli

Jeg har også en kurv som har gått i arv og som jeg lå i når jeg var baby.....veldig koselig.....

Eg tenkte eg sku ha vogga først, å så når han e blitt for stor te den, så øvetar han storebror si sprinkelseng og storebror får ny seng[;)]

Jeg har brukt vogga til di 2 første og kommer nok til og bruke det denne gangen også men tenkte at når hu er så stor at vi må bytte seng så skal vi ha sprinkelseng, har dårlig erfaring med sprinkelseng fra di er nyfødt... Men er nok fra unge til unge.. Greit og ha vogga til og gynge med når den lille nekter og sove i plassen for og gå og bære.[:)]

Her blir det sprinkelseng på soverommet og på stua skal jeg ha den
vugga som pappa`n min laget til meg når jeg var baby[:)]

Jatakk begge deler [:)]
Skal ha vugge i stua og sprinkelseng på soverommet!

Back
Topp