Vugge eller seng?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi har sprinkelseng. Legger henne i babynest siden sengen er så stor, fungerer veldig bra :)

Sprinkelseng om natta. Kurv om dagen. Og mammbrystet innimellom, døgnet rundt.

Vi har skrudd av ene siden på sprinkelsengen og satt den helt inntil vår seng så der ligger hun om natten. Prøver å la hun ligge i sengen sin den lengste luren på dagen og, så hun får ordentlig ro:) ellers er det mest på meg hun sover, litt på dynen i sofaen og litt i vuggen.

Ikke fått han til å finne ro i sprinkelsenf her vugge, babynest i vår seng vogn eller på oss

Han ligger i dobbeltseng sammen med sin mor og sin far :) Han begynner alltid kvelden i babynestet, men ut på natten etter amming sovner ofte både jeg og babyen før jeg får flyttet ham tilbake.

Her sover hun i leandervugge som henger i taket på soverommet vårt om natten:-) på dagen sover hun i en annen vugge i stua!

Skulle ønske jeg hadde vugge ;)

Han ligger i dobbeltseng sammen med sin mor og sin far :) Han begynner alltid kvelden i babynestet, men ut på natten etter amming sovner ofte både jeg og babyen før jeg får flyttet ham tilbake.
Nokså likt her :P bare at hun våkner veeeldig fort om hun ligger i nestet og sover mye lengre inntil meg :P

Back
Topp