Vugge eller seng?

Om natten skal han sove i Bedside Crib ved senga vår. På dagtid blir det vel stort sett vognbagen.
Når han blir et halvt år ca håper jeg han er klar for å sove på eget rom, da har vi en vugge klar for ham på soverommet.
Evt kan vi flytte vugga ned i stua hvis han foretrekker å sove der på dagtid de første månedene.

ÅÅÅåå, jeg håper vi får en sovebaby denne gangen..... (at det ikke blir slik som sist - da sov hun bare når hun ble trillet...)

jeg har spinkelseng stående klar på barnerommet, men jeg har og en pendelvugge som evt. kan stå på vårt rom men også i stuen om dagen. 
Den er SÅ søt!
Jeg og er "ny i gamet", så jeg har heller ikke så mye peiling jeg heller, men om jeg er usikker går jeg for det som føles tryggest. Vet om mange som kun har sprinkelseng, men den er det ikke plass til på vårt rom, og jeg vil gjerne ha ham på vårt rom i begynnelsen. Pendelvuggen er det også hjul på, så jeg kan rulle ham inn i stuen om dagen! Kommer bra med når jeg har eksamen en mnd etter termin! :D Kan holde litt øye mens jeg nileser!

:)

Back
Topp