Vugge <3

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Vi skulle egentlig få en vugge som lå i familien til mannen, men den hadde tanta klart å "rote bort" sammen med dåpskjolen... :( MEN! Vi fant en på Finn som vi forelsket oss i, så da måtte vi bare slå til! Hadde egentlig tenkt til å ha en panellakk i grå på, for å få en "gammeldags look" på den, men fargen ble ikke som forventet så vi kjøpte heller hvitmaling, og angrer ikke et sekund! Malingen vi bruker er er fra Coop bygg, for allergikere, uten lukt og vannbasert. Kjempefornøyde til nå, selv om den ikke er helt ferdig enda :). Har dere en familievugge eller noe som dere pusser opp? ImageUploadedByBV Forum1468433726.760251.jpg
 
Vi skulle egentlig få en vugge som lå i familien til mannen, men den hadde tanta klart å "rote bort" sammen med dåpskjolen... :( MEN! Vi fant en på Finn som vi forelsket oss i, så da måtte vi bare slå til! Hadde egentlig tenkt til å ha en panellakk i grå på, for å få en "gammeldags look" på den, men fargen ble ikke som forventet så vi kjøpte heller hvitmaling, og angrer ikke et sekund! Malingen vi bruker er er fra Coop bygg, for allergikere, uten lukt og vannbasert. Kjempefornøyde til nå, selv om den ikke er helt ferdig enda :). Har dere en familievugge eller noe som dere pusser opp? Vis vedlegget 187037
Vi har en helt enkel vugge som min oldefar laget da eldste broren min ble født. Den har vært i familien siden og er nå klar på nytt. Den har vært lys gul noen år, men jeg kjøpte eggeskall-hvit maling på obs og fikk den vordende bestefar til å male! ❤️ gleder meg til å ta den i bruk!
 
Pappa ga bort vugga til frivillighetssentralen som bestemor kjøpte til min bror da han ikke trodde han skulle få noen barnebarn... :p Han var også på flyttefot og hadde dårlig med oppbevaringsplass... Men lillebror stiller opp, han er tømrer og ha funnet en stor trestamme han skal skjære ut, så gleder meg veldig til det endelige resultatet :-D Noe helt unikt som skal være i familien :)
 
Vi har en gammel vugge i familien som jeg og alle mine 5 søsken, min bror sine barn og mine barn har brukt. Den er ca 140 år gammel og kommer fra farssiden av familien, men vet ikke hvem som har laget den.
 
Vis vedlegget 187075 Vi har etter barnefar. Den ble laget av hans bestefar til han ble født! Jeg skal male den i klassisk hvit
Nydelig! Tipper den blir kjempefin med klassisk hvit, tenker dere at treet skal skinne litt igjennom på en måte? Sånn shabby chic ish?
 
Skal bruke vuggen som ble laget av min bestefar til meg når jeg ble født :) Den kunne kanskje trengt et nytt strøk maling, men kjenner at det får bare være.. Den har en offwhite farge, og er enkel og fin.
 
Så fin! :happy::happy:
Her skal vesla ligge i vuggen som pappan pluss to av hennes fire onkler har ligget i, og hun skal ha den hos bestemor og bestefar ;)
 
Vi har en en liten seng som bestefaren til mannen laget da søsteren hans ble født og mannen lå i den 2 år etter henne. Vi skal bruke denne i stuen.
 
Kjempe fin vugge:):) skal du ha dyne oppi? Tenker om jeg bara skal ha ullteppe oppi, gildt å få bruke de jeg har fått og:)
Jeg skal ha madrass, saueskinn og babynest, eventuelt dyne, men skal jo ha dyne til vogna så bruker den hvis det :)
 
Back
Topp