VT SKRAVLETRÅD

ORIGINAL: Jeanies lille verden

har vi lov å legge bidragan i bloggen?? [8|]

 
Det er jo ikke skjult dette da, på vanlige konker er det jo hemmelig hvem som har laget de, derfor skal det ikke pupliseres noen andre plass[;)]
 
Må bare legge ut bilder i bloggen deres ja[:D]
Det jeg svarte på som jeg ikke trodde var lov, var å bruke det dere legger ut i oppgavene her i andre konkuranser.......
 
Jeg synes det er så koselig at dere er med på dette jeg jenter[:D]
Skikkelig morro å se alle de flotte bildene dere legger ut!
 
 
 
Tusen takk Anine[:)]
Har kosa meg jeg og da..... Laget oppgaver, drukket calypso coffee og sett mange flotte bidrag[:)]
Og håper på mange flere bilder....
 
Er det noen som fortsatt henger med her da[:)]?
 
Skål, og finlørdagskveld jenter[;)]
 
Skal spise og litt sånn, så skal jeg sette meg ned med et par oppgaver jeg vet jeg skal være med på[:D][:D][:D]
 
Nå er junior i seng, og salaten min ferdig! Så nå skal jeg spise og se litt tv, før jeg bryter løs på scrappingen etterpå[:D][:D][:D][:D]

Gleder meg![:D]
 
Så mange flotte oppgaver du har lagt ut Biramar! Har dessverre ikkje fått vært med på noen så langt.... Har holdt på med en LO de to siste dagene, men nå er den endelig ferdig (klarer aldri å bestemme meg helt hvordan eg skal ha det så da blir det mye frem og tilbake) Får se om eg får sjansen til å lage noe til ei oppgave eller to i morgen, men det spørs for eg har en LO til som eg må være ferdig med til mandag
 
om du kunne ha satt fristen til i morgen kveld i stedenfor?
 
klarer aldri å lage så mye på den korte fristen.
 
kommer jo stadig nye oppgaver[:o]
 
men kan hende jeg lager etterhvert i uka eller mnd i stedenfor[;)]
for jeg vil lage nesten alt av oppgaver[:)]
 
enig i at det er mye på èn helg. Lyst til å gjøre alle, hehe. men det har vært morsomme utfordringer. bare litt kjedelig å superscrappe for å få dem ferdig i tide.
 
Da har jeg lagt ut det jeg har laget så langt, det tok vist si tid :)
Spørr en gang til om det går bra at LO'ene heretter blir uten bilde? kan heller sette en lapp der bildet skal være. ble fri for blekk idag så kan ikke printe ut. Hadde faktisk kjøpt opp blekk sånn at jeg kunne bynne med en gang det ble tomt. spurte på elkjøp hvordan blekk det var jeg trengte slik at det sku bli riktig, men trur dere  ikke at det var feil? ble så irritert!!

Men nå skal jeg såve, Amalie våkner vel om en time eller 2 å skal ha mat så da må jeg få såve litt før den tid :)
 
dere må jo ikek gjøre alle oppgavene nå.
men enig i at fristen kunne vært til i kveld, det er jo fortsatt helg, og søndag er jo en scrappedag[:D]
 
Kan godt endre fristen til senere ikveld[:)]
Hvis alle vil det, gjør vi bare det....
 
ORIGINAL: januar_baby

Da har jeg lagt ut det jeg har laget så langt, det tok vist si tid :)
Spørr en gang til om det går bra at LO'ene heretter blir uten bilde? kan heller sette en lapp der bildet skal være. ble fri for blekk idag så kan ikke printe ut. Hadde faktisk kjøpt opp blekk sånn at jeg kunne bynne med en gang det ble tomt. spurte på elkjøp hvordan blekk det var jeg trengte slik at det sku bli riktig, men trur dere  ikke at det var feil? ble så irritert!!

Men nå skal jeg såve, Amalie våkner vel om en time eller 2 å skal ha mat så da må jeg få såve litt før den tid :)

 
 
For meg er det helt greit, også legger du bare ut ordentlig bilde når du har fått det i orden[:D]
 
Hvis dere andre ikke synes det er greit, må dere si fra her[:D]
 
Er det okei for dere alle? Vi er jo ikke så strenge...[:D]
 
Men litt av vitsen med en sånn runde, er jo at det skal være mye på kort tid[8|]
 
 
Gjør ingenting at fristen er i kveld. Ikke vits i å sette fristen til neste helg, man trenger jo ikke å gjøre alt. Jeg har vel bare løst 2 oppgaver, og gjør kanskje en til i dag. Men jeg kunne heller tenkt meg å deltatt i et påskerenn når påsken setter inn! Noe må vi jo gjøre vi som ikke skal reise bort...[;)]
 
Syns ikke vi skal ha frist til neste helg. Som biramar sa så var jo meningen at vi skulle ha mye denne helgen.
Jeg og jilli5 har kost oss ilag med de oppgavene nå i helga :)
 
ORIGINAL: nica85

Tegneoppgaven: Januar_baby og jilli5 kunne vært søstre [:D] Ellers flotte tegninger/oppgaver, synd jeg ikke har deltatt på noen av oppgave. Har hatt en kjempefin, scrappefri helg sammen med familien, og ingen grinete samboer [:)][;)]


haha, Har faktisk fått spørsmål før om vi er tvillinger, selv om det kanskje er noen år siden no. Ikke at jeg syns vi ligner da men [;)]
 
ORIGINAL: januar_baby

Syns ikke vi skal ha frist til neste helg. Som biramar sa så var jo meningen at vi skulle ha mye denne helgen.
Jeg og jilli5 har kost oss ilag med de oppgavene nå i helga :)

 
 
sign...
men uansett, dere kan jo gjøre oppgavene senere uansett[;)]
 
Back
Topp