Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
var hos jordmor i dag, jeg var lite moden og kun 1-2 cm åpning.... er det mulig det da[:@] er så lei nå, men det ser ut som det kan ta en stund ennå... noen som vet hvor fort modningen kan gå når man er over termin ( var 4.juli) ? erfaringer any one?
dessverre du...har aldri vært i den situasjonen,,,men leser jo stadig om de som drar på føden med rier, og 1-2 cm åpning, og noen timer etter er åpningen betydelig større..bare vannet går eller riene starter, går det nok fort skal du se![:D]
lykke til! Håper du slipper vente så lenge mere nå!
klem[:)]
va hos legen idaga og hun sa at det kan skje kjempefort og man vet ikke hva som gjør at man modnes.....prøv gode gamle sengekos....lokket med meg sambo 3 ganger igår etter å ha lest et innlegg her og jammen skal de sette meg igang el evt ta vannet imorgen tidlig.im so happy, og jeg har ik termin før på fredag...men har sv.skapsforgifting da, men svak grad.......sterk mat er også bra.spiste 8 jalapenoer på 1 taco på lørdag[:'(]