Vrææææl

Å huff :( Det er min store skrekk det der. At noe sånn skal skje med tennene. :(
Får håpe det går bra med resten av tennenne! Jeg mistet min ene fortann på trehjulssykkel når jeg var liten så jeg bytta fortann rett før jeg fyllte 18 pga. at den ikke ble like bra som om jeg hadde mistet den naturlig.
Du burde undersøke om forsikringen evt. dekker en slik operasjon inntil han er myndig.
Tiden takk for det- det skal jeg gjøre!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Min slo fortanna opp i tannkjøttet hun. Ble tannmerke i plastbordet hun falt mot, og tannen så mye kortere ut fordi den ble presset oppover. Slo samme tann en annen gang, da hun danset og datt på gulvet.

Tannen ble brun, og hun fikk noen kommentarer på barnehagen. Måtte trekke den om det ble betent, men det ble den heldigvis ikke, og den brune tannen fikk være der som plassholder til ny tann kom. Tannlegen sa vi måtte bare vente og se hvordan den nye tannen ville bli. Den nye tannen er helt perfekt! :) Bittelitt skjev bare, men jeg har også en litt skjev fortann, så kan like godt være arv? Uansett, en skjev tann kan rettes opp senere.

Det går nok bra. Men vet godt den mamma følelsen når barna skader seg.
Takk for at du delte den positive historien!

Gutten min har sovet k natt, ikkeklaget over vondt eller noe. Det tar litt tid å bli vant til det tannløse smilet... Han ser nesten ennå mer sjarmerende ut. Pga tre andre løse og mulig skadde tenner og flengen i tannkjøttet skal han ha bløt kosthold en uke...

Så fan gleder seg over masse soft is;)

Lillebroren min slo ut ene fremtannen når han var 2 år, husker det var mye blod.. han gikk uten ene fremtannen t han var 8 år, då kom den nye :)
Og det gikk helt fint! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff å nei:( Det er min skrekk!! Selv om det "bare" er melketennene!! Stakkars liten! Føler med deg! God bedring til lillegutt.

Back
Topp