Vrææææl

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vi er på vei på tannlehevakten med minsten- tryna på sykkel og slått ut en tann og en annen henger løs.... Jeg full av hormoner har bare lyst å Grine!!!! Men må jo være tøff for guttenvår! Takk å lov for at det er melketenner!

Åhhhh gutten min!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Stakkars lille :(

Off så ekkelt!! Håper det går fint med både mor og sønn!!

Stakkars tøffe gutten min! Måtte trekke den løse tanna så nå skal det gå to år uten fortann og hjørnetann! Det gjør SÅÅ vondt i mamma hjertet!

Åååååå, lille vennen din :-( Stakkars både han og deg!

Takk- er på vei hjem og pulsen er på vei ned. Skal si det var et sjokk å se alt blodet:(

Han var så flink og tapper. De ville sy et sting i tannkjøttet, men da hadde han fått nok, og tannlegen hadde bare hatt fire pasienter som var barn før, så vi fikk beskjed om å dra til egen tannlege i morgen....

Huff da. Stakkar liten! Håper alt går bra nå. Er så vondt når slikt skjer, skjærer langt inni sjela og mammahjertet! God bedring til gutten :)

Huff, stakkars :( Godt det var melketenner, men ikke noe moro alikevel.

Ja det er godt det er melke tennene men de kan ha skadet de tennene som ligger under.... Og siden han har slått ut hjørne og fortann noe som er feil rekkefølge- kan tannstillingen på de andre tennene bli påvirket....

Den dette ser vi jo ikke før om to tre år.... Gleder meg til å sove.

Stakkars liten :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å huff :( Det er min store skrekk det der. At noe sånn skal skje med tennene. :(
Får håpe det går bra med resten av tennenne! Jeg mistet min ene fortann på trehjulssykkel når jeg var liten så jeg bytta fortann rett før jeg fyllte 18 pga. at den ikke ble like bra som om jeg hadde mistet den naturlig.
Du burde undersøke om forsikringen evt. dekker en slik operasjon inntil han er myndig.

Min slo fortanna opp i tannkjøttet hun. Ble tannmerke i plastbordet hun falt mot, og tannen så mye kortere ut fordi den ble presset oppover. Slo samme tann en annen gang, da hun danset og datt på gulvet.

Tannen ble brun, og hun fikk noen kommentarer på barnehagen. Måtte trekke den om det ble betent, men det ble den heldigvis ikke, og den brune tannen fikk være der som plassholder til ny tann kom. Tannlegen sa vi måtte bare vente og se hvordan den nye tannen ville bli. Den nye tannen er helt perfekt! :) Bittelitt skjev bare, men jeg har også en litt skjev fortann, så kan like godt være arv? Uansett, en skjev tann kan rettes opp senere.

Det går nok bra. Men vet godt den mamma følelsen når barna skader seg.

Huff så uheldig da:(
Håper dere får sove i natt begge to.
Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, det hørtes ikke bra ut.. skjønner at det gjorde vondt i mamma hjertet.. men er en flink gutt du har:)

Uffameg... Stakkars gutten din. God bedring til han :)

Back
Topp