VRÆL

*Budeia*

Forelsket i forumet
Huff....e trur aldri e skal barber musa igjen.......oppdaga her i sta at dæ e kommen snikanes nån stugge mærka..Å di va storsåe e trur e gjøm di godt bak buskase....[&:] e så typisk min flaks...meeeen så e e nu så heildi så har en samboar som ikkje bryr c i d heile tatt om strekkmerkan mine..[:)]ja åsså  kjæm d jo nåkka fint utta dær om ikkje så lenge..hehe....

mått bære understrek panikken e fikk da e såg di......fysjom[:'(][:'(]
 
Ja d hadd tatt seg ut å anlagt sveis nerover låran..[:)]
meeen så e d jo ikkje bære musa som får gjønnagå av strekkmerka.Magen cr ut som et verdenskart(de gamle e blitt einda større)*snufs*
oxo har main nu litt på låran og meieriet...         me aindre ord:eg e en fryd førr øyet[:)][:)]
 
Back
Topp