*Budeia*
Forelsket i forumet
Huff....e trur aldri e skal barber musa igjen.......oppdaga her i sta at dæ e kommen snikanes nån stugge mærka..Å di va stor
såe e trur e gjøm di godt bak buskase....[&:] e så typisk min flaks...meeeen så e e nu så heildi så har en samboar som ikkje bryr c i d heile tatt om strekkmerkan mine..[:)]ja åsså kjæm d jo nåkka fint utta dær om ikkje så lenge..hehe....
mått bære understrek panikken e fikk da e såg di......fysjom[:'(][:'(]
såe e trur e gjøm di godt bak buskase....[&:] e så typisk min flaks...meeeen så e e nu så heildi så har en samboar som ikkje bryr c i d heile tatt om strekkmerkan mine..[:)]ja åsså kjæm d jo nåkka fint utta dær om ikkje så lenge..hehe....mått bære understrek panikken e fikk da e såg di......fysjom[:'(][:'(]