Vovver

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har peiling på hunder her? [:D]

Har funnet en hund som jeg har så utrolig lyst på, men vet ikke hva rasen heter!

Den er brun/karamellfarget og har laaang pels, pitte bitte små og de fleste må ha strikk/spenner i håret for å holde det borte.. [:D]

Noen som har peil?

Vi lurer på å skaffe oss en sånn her liten krabat vi! To års ventetid og 14-17 000,-, vel og merke...

Er det noen av disse du tenker på?

Shih Tzu

Lhasa apso

Ååå har lyst på en mops selv!! De her herlige [:D] Nei, de to der hadde altfor mye hår.. Det henger ikke SÅ langt ned i bakken [:D]

Åh, jeg vet så godt hvem du mener, men kommer ikke på hva rasen heter!

Ikke noe er mer irriterende, må finne ut av det jeg nå...

Lete,lete...

Oida! Det hørtes ikke noe morsomt ut bagheera![&:]

Finner ikke ut hva den rasen heter jeg bekkiz.. Men du MÅ love å si i fra med en gang du finner det ut...

Her fant jeg den!! [:D] Yorkshire terrier! Men tror jeg dropper det, tenk all den pelsen å holde styr på da..

Tror heller jeg tar en sånn en til istedet [:D]

Jeg vil ha en Boston terrier jeg

De siste 4 åra har jeg hatt denne, bare i svart da..

Den blir heller aldri stue ren, å spiser kattedrit.... møkkahund.. men litt god å da.. [:)]

[:D]Hadde Yorkie for mange år siden ,morsomste hunden jeg har hatt!!!
Holdt pelsen kort ,så det var ikke mye arbeid med det. Den røyter ikke - FANTASTISK. Yorkien er en STOR hund ,bare i liten utgave[;)]. Min veide 1,7 kg ,var ei tispe - og tok ikke fem øre for å angripe labradoren til naboen[:D]. Skal ha Yorkie igjen ,vil bare vente til Alexander blir stor. Dessuten tror jeg ikke at boffen jeg har vil ha konkuranse  fra en annen voff[:)].
Husk at Yorkien ikke er ei soffabikkje ,den er jo designet for å drepe rotter ,og den har terrier temprament!!

En sånn som vi har kan du få! Det er en skikkelig familiehund! Her er hun 8 uker, er nå blitt 4 mnd og er en del større.. hun veier 21 kg nå.

ORIGINAL: chantonet

bernere er fine, men psyken er helt ræva! også lukter de....

hæ?

hunden min lukter ikke... [:(] 

Neida, tar meg ikke nær av det, kan ikke like alle hunder... [;)]

ORIGINAL: chantonet

jeg liker bernere sånnsett, det er utrolig fine å se på.
men de får lett overslagshandling og noen er utrolig vare for lyder, skvetter lett og er veldig pinglete, ser en bort i fra det er det veldig gøy å trene de, enkelte er veldig lettlærte.

men ja, de lukter.
har samme pelsen som golden og de lukter også. for pelsen er så tykk og lang og vanskelig å holde vedlike fordi den er så myk. det kommer lite luft inn til huden.

Vi har ikke merket noe på vår valp, hun er litt av en tøffing.. Bortsett fra når hu skal fønes.. er ikke så glad i det. Da vi skulle ha valp, lette vi igjennom den store hundeboka, og da vi så berner'n falt vi pladask! Jeg ville egentlig ha schæfer, sambo drever og vi endte opp med berner [:D]

Back
Topp