votter

Buebe0708

Elsker forumet
hvilken votter bruker dere til de små?

Jeg har prøvd hjemmestrikket ullvott og reima vottene hun fikk til jul. Uansett er hun kald på hendene når hun våkner etter 1,5 timers lur ute i vogna. Nytter ikke å pytte de i posen, hun tar de opp mens hun sover og legger de ved siden av hodet.
 
Har to par, babyvotter fra nøstebarn og votter fra lille lam. Bytter litt på. Hender hun er litt kaldt, men det tenker jeg at er uungåelig. Hun tar jo ikke skade av det, skal litt mer til for å få frostskader.
Barnehageunger er jo stadig vekk kalde på hendene, da de ofte tar av seg vottene og tar i snøen eller sølepytter.
Sånn er det med unger:)
 
Har et par med snor fra nøstebarn/engel, et par fra joha (kaster de ut av vogna) og et par fra reima.

God og varm med alle, hun har sovet uten en lang tid for jeg finner ikke de med snor og alle andre kaster hun it av vogna. Hun er ikke spesiell kald, lik sin får som aldri har brukt votter/hansker.
 
Fleecevotter med vindtett lag fra Lindberg. Hun ble kald i både kjøpte og hjemmestrikka ullvotter, men med disse er hun alltid god og varm.
 
Vi har mye forskjellige. Han blir stort sett kald i både hjemmestrikka og et par fleecevotter vi har. Men har et par kjøpt på en Janus butikk her (i Jul i Svingen kolleksjonen deres). De er ull utenpå og pels inni. De holder han seg stort sett varm i. I hvertfall på spark og akebrett. I vogna er han stort sett varm uansett hvilke votter han bruker, om han ikke liger med arma oppi været da. Eller river av vottene, de skal jo selvfølgelig egentlig ikke være på......
 
er klar over at de kan være kalde. den ene storebroren var en som dro de av seg så fort han fikk anledning :) Tar vottene på før jeg tar på dressen, så foreløpig ingen sjangs at hun drar de av ;-)

hun er tydelig plaget med kalde hender når det er -5 og mer. Hun våkner mye tidligere og huden er veldig rød og iskald. Må finne noe annet som funker...
 
Back
Topp