Votter til barnehagebarn

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvilke vintervotter har deres barn?

Min 3,5 åring har Reima og didriksons, men ingen av dem har glidelås i siden. Er det bare babymodeller som har det? Syns de kan være klønete å få på uten den glidelåsen.

Noen tips til gode vintervotter?

Har fra nøstebarn, polarn o pyret og Hestra, og et annet merke jeg ikke husker navnet på. Godt fornøyd med alle disse, kun hestra som har glidelås da.

Min er snart 3, har vossatassar votter, de er det glidelås på:)

♡ appen ♡

Jeg syns hestra er de beste! Og liker egentlig ikle den glidelåsen...

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Til så store barn liker jeg ikke glidlåsen.

Når de var små (1-2) fikk de isbjørnvotter. Da beholder de vottene på og er lite ute, så er verdt prisen. Nå hamster jeg billigvotter når jeg finner (3 for 2 på Cubus etc), og er fink med imprignering. De klager aldri over at de fryser, og jeg slipper å irritere meg når en vott forsvinner.

Favorittene til gutta er noen gode, gammeldagse polvotter, slike med pusefor inni (som alle gikk med på 70-80 tallet) som jeg kjøpte for 10kr/paret i vinter. De er varme og holder seg tørre (og ser skikkelig 1983 ut:-)), og sitter godt på hånda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Isbjørn votter, kjempegode :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

For min del er det viktigste at de holder barna varme og at de sitter godt på hånden. Da mener jeg det er best om en kan stramme rundt håndleddet. Det aller beste er tova votter, som holder varmen selv om de blir våte.

Jeg har strikka et par til hert av mine barn. Og så har eldste et par fra reima. Minsta et par fra stormberg. Vet ikke hvordan de er enda, da de nettopp ble kjøpt :)

Har votter fra Helly Hansen, vossatasser og Polern o pyret. Liker best de fra POP :)

Appen vel ;)

Hjemmestrikka ullvotter som går halvveis opp til albuen! Har noen veldig tynne som kan være under regnvotter o.l :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er veldig glad i vottene fra Troll!
Vanntette, glidelås på midten og med ullfôr.
Dei er heller ikkje for tjukke, så barna greier å leike med dei

Back
Topp