"Votter" til baby

anmo

Betatt av forumet
Har dere kjøpt det? I såfall hvilke? Har ikke klart å finne noe særlig. Men vet ikke om det er greit å bruke strikka "votter"?

Jeg har kjøpt ett par votter i ullfleece fra nøstebarn, virker veldig gode! Er med sånn snor, så vi ikke mister dem.
Også har vi ett par votter fra NameIt, dem er vel i ull tror jeg... [:)]

Jeg har kjøpt ullvotter og tjukke fleece votter på kids.. Tenkte jeg skulle strikke noen også, synest det er artig å kunne bruke noe som er hjemmelaget. [:D]

Har bare strikkavotter i ull[:)] Har strikkedilla for tiden[:D]

Har to par hjemmestrikka, et par hjemmehekla og et par i ullfleece fra nøstebarn

fant på Noa`s ark i sandefjord.. Små tynne votter i ull :) Også har jeg helt like som ikke er ull fra h&m..

Jepp. Jeg har kjøpt ullvotter fra Nøstebarn. De virker veldig fine!

ORIGINAL: Thomas toget

Jepp. Jeg har kjøpt ullvotter fra Nøstebarn. De virker veldig fine!

har noen som mamma har strikka også har jeg kjøpt 1 par i fleece fra nøstebarn.

Har et par i bomull. Også har jeg tenkt å strikke noen, har lyst på noen i selbumønster :)
Tenker det er en fin ting å ønske seg[:)]er jo ikke så mye babyen spreller med fingrene ute i kulda de første dagene [:)]

Har ett par Name it ull votter, så noen tykke Joha ullvotter, i tillegg så strikker mamma votter[:)]

hjemmestrikka ullvotter er det vi har i hus til minien her! Når den blir litt større, har vi fått låne noen andre..men det blir nok utpå vinteren før en kan bruke de..

ORIGINAL: miapia87

Jeg har kjøpt ett par votter i ullfleece fra nøstebarn, virker veldig gode! Er med sånn snor, så vi ikke mister dem.
Også har vi ett par votter fra NameIt, dem er vel i ull tror jeg... [:)]

også stikker svigermor votter tilhentesettet [:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Har ett par Name it ull votter, så noen tykke Joha ullvotter, i tillegg så strikker mamma votter[:)]

Akkurat dette har vi også [:D] bortsett fra at det er svigermor som har strikka..

Har ett par medium tykke i ullflece fra nøstebarn, utrolig gode og myke med lang snor så enkel og ha inni dressen, ikke blir de borte heller, selv med babyer som HATER votter[;)] ellers har jeg strikka noen par i babyull og kasjmir + ett par i tynn ull fra ullrikk...

DET har jeg faktisk ikke tenkt over at vi trenger engang![:-] Sånn er det når man hadde sommerbaby sist. Blir vel til at jeg tar meg en tur på Janus å finner noe. Greit å ha når man er ute i kulden [:)]

Back
Topp