votter..... HJELP

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
vesla her simpelthen hater votter pga at hun ikke får noe grep liksom, noe som passer veldig dårlig siden hun hater enda mere å bli kald på fingrene...

Noen som har noen geniale votter som ikke er kjempe tjukke, men samtidig varme og ikke blir kjempe fort våte???

Henger meg på! Maria hater votter selv å bare drar de av

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Henger meg på! Maria hater votter selv å bare drar de av

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

neimen ikke lett dette, hun blir sint når a har votter på, for hun ikke klarer å holde i noe nesten, blir kjempe fornøyd en liten stund når hun får dratt de av, men etter kort tid er det bare HYL for at a er kald på fingrene, og da blir a helt hysterisk så da er det bare å gå inn igjen :(

neimen ikke lett dette, hun blir sint når a har votter på, for hun ikke klarer å holde i noe nesten, blir kjempe fornøyd en liten stund når hun får dratt de av, men etter kort tid er det bare HYL for at a er kald på fingrene, og da blir a helt hysterisk så da er det bare å gå inn igjen :(
Ikke lett nei. Har et par tynne nameit ull votter. Men tror de blir for kalde hvis det er -5 liksom. Eller så fins hjemmestrikket, hvis man har noen som strikker votter

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

Ikke lett nei. Har et par tynne nameit ull votter. Men tror de blir for kalde hvis det er -5 liksom. Eller så fins hjemmestrikket, hvis man har noen som strikker votter

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

hun fikk ett par til jul, med de er litt store :p

H&m bl.a. har gode votter, thinsulate, de er ofte myke og bevegelige og ikke for stive og tykke. Blir vottene for tynne/kalde ha en tynn ullvott inni. Sjekk iallefall at votten er myk, og at tommelen er romslig og bevegelig. Også vil jeg anbefale lange votter, og ta dem på før/under dressen.

Min erfaring er iallefall at om votten blir litt våt gjennom er det ikke så farlig, så lenge barnet greier å bruke hendene. De holder seg som regel varme ved begevelse likevel, og spesielt om de har ull inni :)

Kan ikke hjelp dere, da vi ikke har det problemet. Hun bryr seg ikke om vi har på votter eller ikke.

Prøvd litt tykke hansker?

Hva med tovede ullvotter? Vi har samme problem her, og nå har jeg bedt mamma om å strikke og tove votter. De er mer bevegelige, samtidig som de er tykke og gode og holder seg varme selv om de blir våte.

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Lillegutt aksepterer votter fra NameIt som er litt lange, og med pels inni:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nøstebarn sine votter er geniale synes jeg. De er ikke så tykke,.men har ullfor inni.
Ytterstoff er vann og vindtett.
Storebror hadde sånne sitt første år i bhg og var aldri kald.

Anbefaler.også votter under dressen,.da klarer de ikke dra dem.av;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Nøstebarn sine votter er geniale synes jeg. De er ikke så tykke,.men har ullfor inni.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

da skal je se på de, men går helt fint ann å dra av de vottene under dressen :p jeg har slike lange reimavotter og ett annet slag, og hu river av de selv om de er under dressen :p men tar litt lenger tid enn om de er utenpå :p

da skal je se på de, men går helt fint ann å dra av de vottene under dressen :p jeg har slike lange reimavotter og ett annet slag, og hu river av de selv om de er under dressen :p men tar litt lenger tid enn om de er utenpå :p
WOW, da hater hun virkelig votter :-P

Da har jeg ingen bedre.forslag. Men.de.fra nøstebarn er ikke så tykke, så hun skal klare å.få godt grep med dem.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har det samme problemet. Her løper hun bort når vi kommer med vottene og brøler "neeeii" men har tenkt å prøve helt tynne ullvotter:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

har ikke prøvd så mye men hun aksepterer tynne vanter ifra europris da

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Enig! Og så syns jeg hestravotter er veldig gode.

Vi har kjøpt de fra hm og foreløpig er de veldig god :) De er tynne, men varme, og god plass til strikkavotter inni ;)

Nøstebarn sine barnehagevotter !! De er varme med ull inni, vanntett men i supermykt stoff.
Veldig fornøyd med de!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

altså de som heter barnehagevotter????

Back
Topp