Vordene pappa

  • Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet
M

Moderator Anette

Guest
Hvordan fortalte dere kommende pappa at han skal bli far?
 
Kom opp trappa til stua med testen og sa: SE!! :DTror ikke han skjønte noe de første sekundene :p
 
"Hei, se. Det er strek! Er ikke det kult?!"
Det verste var forresten å måtte forklare hva det betydde da. "JA, SER DU IKKE TO STREKER ELLER?!"
"jo, men jeg skjønner ikke hva det betyr?"
*forklare litt ang hcg og babyer*
[emoji14]

Haha. Har fortalt han det før (har fått svake tester tidligere, men så blødd), så han burde visst det [emoji14]

Jeg: "Ja, så er ikke det litt tøft? :D"
"Hehe, jo !"
 
"Eeh. shit..ser du noe mer enn en strek her???"
 
Mannen fikk et kort med tekst og en positiv strimmeltest teipet fast til det i kalendergave 1. desember. Jeg hadde lurt han til å tro at det ikke klaffa en hel uke for å få gitt han nyheten på denne måten :)
 
6f3875b093ff3bf8956f722738d4cd81

Pakket inn testen med et par babytøfler og gav han gaven da han kom hjem <3 Happy Daddy <3
 
Hadde tenkt til å vente til julaften men det klarte jeg ikke. Så jeg pakket inn testen og la den under treet. En liten førjulsgave sa jeg. Han ville ikke åpne den og var forvirret at han skulle få noe. Men da han så hva som var inne i den så hoppet han opp og jublet [emoji1]
 
Da jeg hadde stirret på testen i 1 minutt, og kjent på skjelvingene i kroppen en stund på badet - ble et par dype åndedrag dratt før jeg med hurtige skritt gikk ut i stuen. "Vet du hva dette er?" (med testen i hånden) "Det er en positiv test. Svak. Men positiv." Svaret fra samboer var: "Åh? Seriøst? Er du glad?" Jeg: "Vet ikke. Jeg må grine..." Også var det en seanse her med tårer, latter og mye snørr. Før flere tester ble tatt i troen på at det var for godt til å være sant. Jeg ble veldig glad, men trodde nesten ikke på det. Var kjempe redd for å bli skuffet. Samboeren foreslo å ta en ny test om 48 timer, og heller ta ei skikkelig feiring da. Noe som var veldig fornuftig, og fikk meg litt "nedpå" igjen. Jeg tok nemlig testen dagen før forventet mens, men det var liksom noe som sa meg at dette kom til å bli annerledes enn alle de tidligere gangene. Rett fikk jeg :Heartred
 
Back
Topp