Vordende far

Så bra... kanskje dere kan titte litt på bolig sammen også. Det gjør vel kamskje at han føler seg mer inkludert og at ting går framover[emoji5] kan jo ta tid å finne hus.

Mannen her også så bitch her om dagen, men jeg skjønner han, for jeg var ei skikkelig bitch[emoji23] også var det sånn "ikke vær så bitchy da" kommentar så da er det med en spøkefull tone.

Spøkefull tone, da er det innafor synes jeg :)
Ja vi må begynne å lete litt, vil jo bo sammen og samarbeide, bli en familie :)
Vært to intense uker siden prøven viste positiv, men blir nok bra så lenge vi tar tak i det sammen
Tusen takk for støttende ord fra dere :Heartbigred

Vet ikke hva som er med din mann, men kan si litt om min.
Både sist gang og denne gangen har han blitt fjern ved positiv test. Begge gangene har barn vært planlagt, så det har ikke vært noe sjokk.
Men saken er den at han er reddik skal miste. Så her klarer han ikke vise ekte glede før vi er passert 12 uker.
Sist pratet han lite om frøkena i magen, men da han hadde sett henne på ul i uke 12, da løsnet det.
Regner med det samme skjer denne gangen [emoji4]

Så mitt råd er å gi han tid. La han fordøye alt som skjer.
Det er tungt for oss som kommende mødre, da vi gjerne vil prate om fosteret og planlegging. Men disse mennene kommer seg etterhvert [emoji4]

Vet ikke hva som er med din mann, men kan si litt om min.
Både sist gang og denne gangen har han blitt fjern ved positiv test. Begge gangene har barn vært planlagt, så det har ikke vært noe sjokk.
Men saken er den at han er reddik skal miste. Så her klarer han ikke vise ekte glede før vi er passert 12 uker.
Sist pratet han lite om frøkena i magen, men da han hadde sett henne på ul i uke 12, da løsnet det.
Regner med det samme skjer denne gangen [emoji4]

Så mitt råd er å gi han tid. La han fordøye alt som skjer.
Det er tungt for oss som kommende mødre, da vi gjerne vil prate om fosteret og planlegging. Men disse mennene kommer seg etterhvert [emoji4]

Du har nok rett, han behøver tid..Ble bare så overrasket over reaksjonen hans når han brøytet vei for å bli gravide og flytte sammen.
Så skynder alle seg for å holde tempoet oppe, men så snur han og blir helt annen person...
Han har riktignok mye bekymringer i forhold til eks som truer med å flytte til andre kanten av landet.. de samarbeider dårlig rundt barna, og det synes jeg er ganske bekymringsfullt med tanke på barna deres spesielt..og også med tanke på at vi venter en sammen vi skal være foreldre til resten av livet.

Blir også bekymret for om jeg kjenner ham som jeg trodde, vil nødig ende opp som enda en eks han synes er en bitch..og vil være sikker på ham nå som vi er gravide..

Du har nok rett, han behøver tid..Ble bare så overrasket over reaksjonen hans når han brøytet vei for å bli gravide og flytte sammen.
Så skynder alle seg for å holde tempoet oppe, men så snur han og blir helt annen person...
Han har riktignok mye bekymringer i forhold til eks som truer med å flytte til andre kanten av landet.. de samarbeider dårlig rundt barna, og det synes jeg er ganske bekymringsfullt med tanke på barna deres spesielt..og også med tanke på at vi venter en sammen vi skal være foreldre til resten av livet.

Blir også bekymret for om jeg kjenner ham som jeg trodde, vil nødig ende opp som enda en eks han synes er en bitch..og vil være sikker på ham nå som vi er gravide..

Skjønner bekymringa di.
Håper det løser seg på best mulig måte for alle parter [emoji173]

Han er super anstrengt, virker ukomfortabel og klarer ikke forstå at vi er gravide tror jeg..
Vi har ikke vært sammen lenge, er nyforlovet, jobber sammen og mye mer.
Han ønsket inderlig et barn sammen, så frøet er nøye gjennomtenkt og planlagt.
Men, nå som det er en realitet så blir han mer stresset for hver dag som går virker det som.
Vi har ikke flyttet sammen enda, og må ta det rolig pga mine barn trenger tid til å venne seg til endret familiesituasjon.
Tror det plager ham at ting ikke kan gå fortere, men jeg må sette mine barn fra tidligere forhold før meg og vårt forhold..
Det betyr at vi ikke kan være sammen hver dag og natt, han sier han forstår... men tror egentlig ikke han gjør eller vil forstå..

Pga min form, høyt blodtrykk, og jentene mine som fortsatt holder på å fordøye den store nyheten om at lille frø er på vei, så må jeg bare koble ut sutringen hans...(beklager men han er sutrete!!)
Han er intens og vil ha mer oppmerksomhet enn jeg kan gi ham

Håper virkelig det løser seg for dere [emoji173] Det går nok over om en stund, er sikkert litt vanskelig for han også når dere ikke bor i lag enda. Kanskje han er litt beskymret over det? Har du snakket med han? Det ville jeg gjort [emoji4]

Håper virkelig det løser seg for dere [emoji173] Det går nok over om en stund, er sikkert litt vanskelig for han også når dere ikke bor i lag enda. Kanskje han er litt beskymret over det? Har du snakket med han? Det ville jeg gjort [emoji4]

Snakket med ham i går, han forsto alvoret.. nå har jeg bedt om egentid en liten stund for jeg har så høyt blodtrykk og vil så gjerne unngå å måtte ta medisiner..gleder meg til å komme litt ovenpå og komme sammen igjen .. synes disse første ukene er litt tøffe jeg, formen er ikke 100% og fortsatt bekymret for SA..

Snakket med ham i går, han forsto alvoret.. nå har jeg bedt om egentid en liten stund for jeg har så høyt blodtrykk og vil så gjerne unngå å måtte ta medisiner..gleder meg til å komme litt ovenpå og komme sammen igjen .. synes disse første ukene er litt tøffe jeg, formen er ikke 100% og fortsatt bekymret for SA..

Håper du får slappe av litt i påsken, og tenker det var godt for deg å få snakket med han.

Lykke til :Heartpink

Håper du får slappe av litt i påsken, og tenker det var godt for deg å få snakket med han.

Lykke til :Heartpink

Takk :) Har hjulpet veldig å få hvile og vi måtte snakke ut, så nå gleder vi oss til å møtes i slutten av uken og feire påske sammen med barna :)

Takk :) Har hjulpet veldig å få hvile og vi måtte snakke ut, så nå gleder vi oss til å møtes i slutten av uken og feire påske sammen med barna :)
Vi er tilbake igjen og savner hverandre, så selv om det har vært litt tøft så har det vært godt for oss også og bundet oss mer sammen

Så bra [emoji173] Håper alt ordner seg, og at han er flink til å hjelle til når det trengs [emoji4]

Back
Topp