LykkeIMagen
Betatt av forumet
Jeg har lenge kjent litt "stikking" i den ene rumpeballen, i sida på den liksom.. Men igår kveld og idag har det vært helt grusomt!! Jeg knekker sammen og ler og gråter om en annen for at det sikkert ser helt mongo ut og fordi det er så utrolig vondt! Kjennes ut som om noen presser en stor nål inni der og får det til å stråle utover.
Jeg tenker at det sikkert er en nerve som kommer i klem.. Det hadde vært en ting om det var bekkenet, men bare den ilende smerten i siden på rumpa kunne jeg vært foruten!
Noen som har/har hatt det likt? Noe som evt. kan gjøres?
Husker sist svg.skap, da trykte fysio på dette punktet (antar det var det for smerten jeg får kjennes veldig ut som den jeg kjente da han presset der), men aner ikke om det skal gjøre det bedre. Tror hvis noen hadde gjort det nå hadde jeg antagelig hylt og grått som bare f*** !!
Jeg tenker at det sikkert er en nerve som kommer i klem.. Det hadde vært en ting om det var bekkenet, men bare den ilende smerten i siden på rumpa kunne jeg vært foruten!
Noen som har/har hatt det likt? Noe som evt. kan gjøres?
Husker sist svg.skap, da trykte fysio på dette punktet (antar det var det for smerten jeg får kjennes veldig ut som den jeg kjente da han presset der), men aner ikke om det skal gjøre det bedre. Tror hvis noen hadde gjort det nå hadde jeg antagelig hylt og grått som bare f*** !!