vooondt når babyen sparker....

Grevling

Betatt av forumet
Inatt sov jeg nesten ikke noe fordi babyen sparka og tøyde og vridde seg i magen. Det gjør så veldig vondt innimellom, og jeg blir stressa og kvalm. Noen andre som sliter med det samme? Jeg blir litt stressa av å tenke på at det kan bli opp til 5 uker til med dette...
Syns egentlig babyen vrir seg ubehagelig mye hele døgnet nesten...
 
Hadde det sånn for en stund siden selv, men jo nærmere termin man kommer jo mindre plass får barnet, så da blir det mindre romsteringer :)
Men, det er fremdeles ofte ubehagelig, men ikke på langt nær som det var :P
 
ush ja... Forstår ka du meine
Får den følelsen spesiellt når eg sitte som ein potet eller prøve å få på meg sko :-P. Spenne som ein galmann, og gir beskjed om at plassen ikkje e stor nok der inne. Heilt utrolig ka krefter det er i dei små beina der!
Syns nr 1 var verre, og gikk alltid med såre ribbein. Men for all del... e jo ei stund igjen, så...
Kan jo håpa på at mindre plass gir mindre bevegelighet emoticon
 
Håper det, vi er jo så godt som like langt på vei :)
Husker at det gjorde vondt forrige gang også, men kan ikke huske at sønnen min var like voldsom i bevegelsene sine. Sterk unge inni her :)
Kjennes nesten som om h*n gjør alt h*n kan for å løsne hodet sitt...urk...
 
Hadde nøyaktig samme opplevelse her i natt... Myyye tøying og strekking, virket som om hun boret seg ned i bekkenet (men nå virker det som om hodet fremdeles er oppover og jenta på tvers likevel). Skikkelig vondt! SÅ det skal bli godt å legge seg nedpå litt om ei lita stund :-)


 
Gjør vondt flere ganger daglig her og.
Jenta ligger i seteleie,med føttene langt nedi utgangen,hehe.
Føles ut som en fot skal komme ut når om helst :p
 
Inatt fikk jeg heldigvis sove ganske greit :) Babyen er litt roligere idag, eller, mye liv men ikke så mye nederst heldigvis :)
 
jeg er i uke 34, og har en veldig aktiv krabat i magen! Han må bokse/slå utrolig mye.. For det er så langt "der nede" og det gjør utrolig vondt til tider :( Og på netten er det knapt søvn og få, han holder på der inne, og jeg løper på do annenhver time.. :( Men jeg har velig liten mage, så kanskje jeg kjenner ting litt mer.. ikke vet jeg ;)
 
veldig masse liv i magen her også! ho gjør ett eller anna i den venstre sida som man bli direkte kvalm av og som er vondt.  trur ho har leie i tverrleie ganske så masse i det siste, sjøl om eg i trykkende(skrivende) stund har hikking laaangt nede i magen.som flytta seg til under høyre ribbebein no...   sist gang så var ungen også aktiv men ikkje så voldsomt som denne her!   
baff, man får bare overleve er heldigvis ikkje så voldsomt mange uker igjen!!
 


¤ Martini ¤ skrev:
Hadde det sånn for en stund siden selv, men jo nærmere termin man kommer jo mindre plass får barnet, så da blir det mindre romsteringer :)
Men, det er fremdeles ofte ubehagelig, men ikke på langt nær som det var :P


Skulle til å si det samme selv.

Jeg merker stor forskjell på babyens bevegelser denne uka (fra uke 37-38). Han får ikke til å ta piruetter o.l. lengre.
 
Neida, det er ikke mye piruetter, men h*n ligger med hodet ned, og det som plager meg mest er når h*n vrir på hodet og slår ut med albuene... grøss... Hodet er festet, så nervene kommer i klem regner jeg med. Har også en konstant følelse av å måtte på do (nr1), trykker på mye rart nedi der skjønner jeg. Idag da jeg var ute og gikk følte jeg en trykkende følelse på innsiden av halebeinet....

Har en følelse av at jeg ikke nødvendigvis går helt til termin, time will show :)
 
Merker at denne lille gutten liker å være svært aktiv når mammaen legger seg for natten... da begynner han å styre og vri noe voldtsomt på seg. UBEHAGELIG! I tillegg så ligger han i hodeleie, og er sikker på at hodet har festet seg helt nå, fordi jeg sliter med å gå til tider. Får nærver iklem, kjenner ut som jeg får el-sjokk ned igjennom lysken og bena :p
 
Back
Topp