Vondter

Ikke så mye som når jeg var førstegangs, da startet det tidlig☺️ Startet litt smått forrige uke med stikninger og følelsen av at det strekkes☺️ Ligamentsmerter☺️

Syns kynnere er mer ubehagelige nå enn forrige gang. Hadde da mye kynnere.
Syns også stikninger og nedpress er mer fremtredene denne gangen.

Synes det er mye mer strekking og vondt i livmora nå enn sist!! Også mye mer vondt ve raske bevegelser. Men føler alt går mye raskere denne gangen..?! 15+1 idag og livmora har akkurat passert navlen.. Sist tok det mer tid.. Men synes det er en god smerte, da kjenner jeg at noe skjer:) godt også fordi kvalmen er borte og jeg plutselig kjenner på det mange har skrevet om.. Er jeg egentlig gravid?!;)

Førstegangsgravid, hadde mye "menssmerter" flere uker i starten, så stoppet det litt opp. Men nå er jeg i gang for fullt med strekking, knyting og ømhet igjen. Tolker det bare som at jeg og knøttet er inne i en ny skikkelig vokseperiode, men det er ikke spesielt moro å måtte stoppe opp og samle seg fordi man snudde seg litt for fort eller reiste seg for raskt opp av sofaen..

Har hatt mye i lysken, men første gangen hadde jeg ordentlig vonde ligamentsmerter og mye stikking nedentil.

Back
Topp