Vondter

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jaja, nå har jeg gått med disse vondtene siden i går da... De ga seg så jeg fikk sove i natt, men nå er det på igjen, holdt på i omtrent hele dag... Slimproppen viste seg for meg i sted også ;) så deilig å vite at det skjer ett eller annet der inne, og at det nærmer seg tiden for å møte vår snuppe nr 3 :)
Hvordan er det med dere andre i kveld??

Så digg at der skjer noe!:D Her er det lite vondter enda, men merker jeg kjenner litt ekstra godt etter ved hver eneste murring;) Er vel en uke kortere enn deg, så kanskje det er min tur neste helg:p

Er bare 36+1 enda jeg, men har hatt en del murring i mage og rygg den siste uken, og også i dag... Så, kroppen er tydeligvis i modning, men jeg tror ikke det skjer noe enda.. :-)

Jeg ble litt nervøs da jeg fikk maserier hin kvelden etter sex, men har ikke kjent noe særlig etter det. Har bare irriterende kynnere...

Så spennende!

Her er det ikke noen store hint om at det skal se noe snart. Utfloden min har endret seg fra å være flytende til å bli mer slimaktig/klissete.
Har innimellom murringer, ett par gang om dagen kanskje. Mye kynnere.

Her er det rolig.. mindre kynnere enn før og mye energi i helga.. igår gikk jeg på ski og idag har jeg revet i kjellern og bært materialer osv en time eller to.. kjenner det i bekkenet, men ellers ikke.. stille før stormen(?)

Slik som jeg har skjønt det trenger man ikke å gå i flere dager og kjenne på symptomer for å føde dagen etter. Er visst mange som har havnet i fødsel uten noe som helst forvarsel, og det syns jeg er en stor trøst. :)

Jeg har en vedvarende smerte på et punkt i magen. Slitsomt! :-/
Men ingen rier, kynnere, slimpropper eller andre ting som skjer. :-(

Sliten, lei, nedpress, mensensmerter, kynnere, sovet dårlig og begynner å bli rimelig klar for plopping. Ønsker likevel hun kan vente til litt nærmere termin, skal vel greie å holde ut litt til selv om jeg er lei. Er jo heldig i forhold til mange andre.

sliten, dårlig søvn -til tross for at jeg ikke klarer gjøre stort annet enn å slappe av. .
og idag driver venste fot og høyre arm (fram til albuen) å "forsvinner" null følelse :o masse kynnere å menssmerter som tidligere.. :/
virker ikke som tablettene mot infeksjonen funker heller.. må nok snakke me jm om dette - 5uker til som dt her blir veeeldig slitsomt kjenner jeg..

blitt noe bedre til dere andre? vondtene kommer vel å går litt?

Urgh.... Akkurat nå ønsker jeg bare at det hele var over. Særdeles dårlig natt igjen med masse vonde kynnere så jeg har ikke sovet noe så langt og nå er klokka 02.50.... Er nok straffa for alt for mye aktivitet de siste dagene. Godt det er mandag i morgen så jeg kan sende 2-åringen i barnehagen og gubben på jobb... Jeg vil sove!

Har vondt nedi der hele tiden nå, hatt det over 2 uke. Føles ut som hun ligger å presser hardt nedover hele tiden. Og de hoftene mine kan noen få gratis...håper jeg skal slippe å få sånn frem til termin altså, for klarer ikke å sove skikkelig lengre eller bevege meg uten smerte! Nå ble det mye klaging her, men hadde jeg sluppet smerten hadde det vært null problem!

Back
Topp