Vondt..

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: Isabell81

Har det sånn akkurat nå jeg også. Blir så nervøs. Hadde SA i oktober, og er så redd for gjentakelse. Flyr på do i ett sett. Får håpe det bare er vanlige murringer for oss begge!

huff!! er ikke noe kjekt[&:] Jeg kjenner at det river og drar i begge lyskene mine i tillegg... gjør du det?

Sånn har jeg hatt det siden uke 3+2. Før jeg tok testen. Vet ikke, men tror det skal være sånn. det skal være litt vondt og ubehagelig å være gravid visstnok [&:]

Det kan egentlig være så vondt som bare det, så lenge jeg vet at det går bra så [:D]

Forresten, veldig koselig at du også kom til novemberforumet, Blåmann! [:)] Moro med vellykkede prøverørsforsøk!

Det er helt vanlig med mensliknende murringer og smerter. Livmoren vokser ikke så fælt enda, siden embryoet er på størrelse med et lite blåbær foreløpig. Men likevel er det jo mange andre ting som skjer i livmoren, gjøpr seg klart og graver seg ned for å være der i 9 måneder [:)]

Krysser fingrene for at det er bare vanlige murringer du har [:)]

ORIGINAL: Kybele

Det er helt vanlig med mensliknende murringer og smerter. Livmoren vokser ikke så fælt enda, siden embryoet er på størrelse med et lite blåbær foreløpig. Men likevel er det jo mange andre ting som skjer i livmoren, gjøpr seg klart og graver seg ned for å være der i 9 måneder [:)]

Krysser fingrene for at det er bare vanlige murringer du har [:)]

Det gjør jeg og[;)]

ORIGINAL: SuperPoPs

jeg har å murringer både i livmoren og korsryggen så kjennes ut som mens skal komme...

samme her....

ORIGINAL: Isabell81

Forresten, veldig koselig at du også kom til novemberforumet, Blåmann! [:)] Moro med vellykkede prøverørsforsøk!

Ja, ikke sant? Heia oss[:)]

Back
Topp