Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: nissemor87
slikt hadde jeg det i sted.. når jeg snakket med deg på pm snuppa mi...[:(][8D]
hadde så vondt at da trodde jeg det vAR over for meg.. men ingen mens eller blod da går det bra vennen..[:)] ikke gå å bekymre deg nå vennen....veit det kan være vannskelig...[X(]
tenker masse på deg. få opp hodet dette skal gå bra
ORIGINAL: Nøtteknekkern
hadde så vondt at da trodde jeg det vAR over for meg.. men ingen mens eller blod da går det bra vennen..[:)] ikke gå å bekymre deg nå vennen....veit det kan være vannskelig...[X(]
Sign...Også MÅ jeg skyte inn her,nissmor,ta en LITT nærmere titt på de gule smileyene er du snill [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern
Sign...Også MÅ jeg skyte inn her,nissmor,ta en LITT nærmere titt på de gule smileyene er du snill [X(]

ORIGINAL: Malla_85Jaaa [;)]
Jeg lover meg selv at jeg skal gjøre hva som helst for at spiren skal klore seg fast[:(]
Klor deg fast lille spire!!
ORIGINAL: Isabell81
Har det sånn akkurat nå jeg også. Blir så nervøs. Hadde SA i oktober, og er så redd for gjentakelse. Flyr på do i ett sett. Får håpe det bare er vanlige murringer for oss begge!