Vondt..

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Nå har jeg bare skikkelig vondt i magen[:(][:(] Skikkelige mensmurringer[:(] Går på do hele tiden for å sjekke om jeg blør.. jeg er redd for at dette er slutten, igjen[:(][:(]

slikt hadde jeg det i sted.. når jeg snakket med deg på pm snuppa mi...[:(][8D]
hadde så vondt at da trodde jeg det vAR over for meg.. men ingen mens eller blod da går det bra vennen..[:)] ikke gå å bekymre deg nå vennen....veit det kan være vannskelig...[X(]

tenker masse på deg. få opp hodet dette skal gå bra

ORIGINAL: nissemor87

hadde så vondt at da trodde jeg det vAR over for meg.. men ingen mens eller blod da går det bra vennen..[:)] ikke gå å bekymre deg nå vennen....veit det kan være vannskelig...[X(]

Sign...Også MÅ jeg skyte inn her,nissmor,ta en LITT nærmere titt på de gule smileyene er du snill [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sign...Også MÅ jeg skyte inn her,nissmor,ta en LITT nærmere titt på de gule smileyene er du snill [X(]

HAHAHA[8D][8D] Tusen takk for støtten [;)] Nissemor87, Hva ER det du driver med??

ORIGINAL: Nøtteknekkern

hjelp.. hva med de[:-]

Hehe,ehm ser du ikke hva de driver med???
Ikek meningen å kuppe tråden,men et lite hint..Det er NOE seksuelt [:-]

oi... hihi... det så jeg ikke...

håper ingen så meg...

tuusen takk nøtteknekkern[:)]

hehe.. uff...

Hahaha, uff, fort gjort. Men det er jo en del av disse smiley´ene som er litt på bærtur! [:D][:D]

Jeg lover meg selv at jeg skal gjøre hva som helst for at spiren skal klore seg fast[:(]

Klor deg fast lille spire!!

ORIGINAL: Malla_85

Jeg lover meg selv at jeg skal gjøre hva som helst for at spiren skal klore seg fast[:(]

Klor deg fast lille spire!!
Jaaa [;)]

Har det sånn akkurat nå jeg også. Blir så nervøs. Hadde SA i oktober, og er så redd for gjentakelse. Flyr på do i ett sett. Får håpe det bare er vanlige murringer for oss begge!

ORIGINAL: Isabell81

Har det sånn akkurat nå jeg også. Blir så nervøs. Hadde SA i oktober, og er så redd for gjentakelse. Flyr på do i ett sett. Får håpe det bare er vanlige murringer for oss begge!

huff!! er ikke noe kjekt[&:] Jeg kjenner at det river og drar i begge lyskene mine i tillegg... gjør du det?

Ikke akkurat nå, men har hatt det ellers innimellom. Særlig hvis jeg reiser meg fra sofaen o.l. Da strekker det noe sykt noen ganger. Kjenner jeg har mye luft i magen også.
Dette er ikke noe gøy altså. Men vi får jo bare være tålmodige og håpe det går over snart!

uff.....
håpe det går over... er slikt her til og i fra også faktisk.... spiren skal holde ut i 9mnd[:D]

uff.....
håpe det går over... er slikt her til og i fra også faktisk.... spiren skal holde ut i 9mnd[:D]

Jaa.. får håpe det...[&:] Akkurat nå føles den ul-timen på tirsdag veeeeldig langt unna... sukk!!

Jeg har både våknet om natten av kraftige murringer, og vært nødt til å legge meg rett ned på sofaen pga smertene. Men tror det er ok og normalt. Mye som strekker på seg, og det jobber ikke hele tiden, men i rykk og napp. Vi må satse på at det går bra[:)]

jeg har å murringer både i livmoren og korsryggen så kjennes ut som mens skal komme...
Merker jeg er helt stressa denne gangen [:'(]

Back
Topp