vondt!!

Metz

Flørter med forumet
Våknet to ganger i natt med fryktelig vondt nederst i magen!! [:(] gikk begge gangene på do for å se om det hjalp, men var like vondt når jeg la meg igjen. magen strammet seg ikke noe spesielt heller, tenkte kanskje det var vonde kynnere men det var det nok ikke. Siste gangen måtte jeg bare stå opp og gå ned for å drikke litt vann. var mindre vondt da så fikk jeg heldigvis sove igjen etter det. Har ikke hatt noe mer vondt i dag. er 36+4 nå...

Bruker å få vondt nede på høyresiden, skjer nesten bare om natten. Er svin ondt, men går over om jeg slapper av, ligger stille. Har en liten teori om at det blir verre om jeg må på do... Aner ikke hva det er, men tror ikke (det jeg har) er farlig i allefall[:)] Håper du finner ut av det!

får slike smerter når lillingen prøver å snu seg..vet ikke om dem kanskje kommer borti noen nerver der inne innimellom[:)]

[:)]Ligament smerter kaller jormødrene på sykehuset det. har vert innlagt noen dager nå, og hadde slike smerter i går kveld / natt. Bare livmora som strekker seg. Ikke farlig. Ho anbefalte å legge varmeflaske e.l på det. 

Samme her. Våkner flere ganger og har utrolig vondt [&:] Men varmeflaske hjelper [:)]

Back
Topp