Vondt...

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg har siden i morrest kl 07:00 hatt av og på kramper.. TR smerter kjennes det ut som.
Av og til får jeg sååå sykt vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Bøyer meg i forsterstillinger til tider i moen sekunder..

Hva kan dette komme av??

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg har siden i morrest kl 07:00 hatt av og på kramper.. TR smerter kjennes det ut som.
Av og til får jeg sååå sykt vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Bøyer meg i forsterstillinger til tider i moen sekunder..

Hva kan dette komme av??

jeg har de siste dagene hatt smerter som minner om at TR er på vei...men,de har gitt seg nå!
I dag merker jeg bare litt murring,som antaglighvis kommer av eggposene som fyller seg med væske[8D]
og det er i eggstokkene jeg har hatt vondt...

jeg er overnervøs i disse dager,-og er litt engstelig over å nesten ikke ha noen symptomer i det hele tatt[8D]

Håper mageondten din er et godt symptom,og at spiren bare jobber med å klore seg fast[:)]

masse klemmer til deg[;)]

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: IVFProver84

Hva kan dette komme av??

jeg har de siste dagene hatt smerter som minner om at TR er på vei...men,de har gitt seg nå!
I dag merker jeg bare litt murring,som antaglighvis kommer av eggposene som fyller seg med væske[8D]
og det er i eggstokkene jeg har hatt vondt...

jeg er overnervøs i disse dager,-og er litt engstelig over å nesten ikke ha noen symptomer i det hele tatt[8D]

Håper mageondten din er et godt symptom,og at spiren bare jobber med å klore seg fast[:)]

masse klemmer til deg[;)]

Off ikke greit dette...
Har vært på kino nå, men under hele kinoen kom krampene i rykk og napp. Slik som dette har jeg ikke hatt før..
Tr smertene mine var kjempe intense da det ikke ble vellykket sist forsøk... Var jo helt uoverkommelig...
Men jeg håper det gir seg etter hvert.
Men det er som du sier at en blir engstelig uten symptomer hehe[:D]

Ok hadde det ikke på første forsøket før kanskje litt i slutten... da kom tr og til syvende sist.
Men alle forsøk er ikke like heldig vis....
ORIGINAL: ElinR

jeg syns huske at jeg hadde tr smerter ved alle 3 forsøka mine, spes i de første og siste rugedagene, er helt vanlig[:)]

ORIGINAL: Serene

Jeg hadde tr smerter etter innsettingen og det kom av at jeg fikk ut rundt en 14 egg + at han stakk hull på en ediometrose [:'(] så jeg måtte gå på antibiotika i rugetiden [8|] og jeg hadde murringer og utover sånn ca rundt dag 9 hvis jeg ikke husker helt feil begynte jeg å bli veldi tissa trengt i forhold til vanlig og det er ett godt tegn[:D] håper det er feste smerter du kjenner [;)] tvitvi

Ok, tissetrengt er jeg mere enn vanlig, men det begynte før uttaket hvis jeg ikke husker feil...
Håper dette holder mål uansett...

Såååå oppblåst nå altså.. Løper masse på do... Sukk hvor lenge skal dette holde ut??

Uff da, kanskje du er litt overstimulert?
Jeg ble litt overstimulert forje gang (2007), å det med bare 13 egg ut.

Håper du slipper vondtene snart også på en positiv test[:D]

Back
Topp