vondt....

MARIANNE_MOR84

Elsker forumet
nå er jeg så sliten at jeg har vondt i hver eneste del av kroppen....[&o]

idag har jeg damprensa sofaen og regelrett skrubba tak og vegger samt resten av badet....
guuud så godt å få gjort det,men fyyyy så vondt jeg har...[:@]

bekkenet har sagt takk for seg,regelrett...

eneste som er noe dritt er at jeg kan ikke slenge meg nedpå sofaen fordi den fortsatt er fuktig[&:]

og nå har gubben reist på skolen og emilie kommer ikke hjem før 19.00...hun er på turn med farmor.
skulle virkelig hatt en tjener her...

Så flink du har vært i dag![:)] Men kjedelig å ikke kan legge seg nedpå sofaen etter alt man har gjort.. Å jeg kunne også ha tenkt meg tjener eller hushjelp! Skal ikke mye til før bekkenet krangler noe voldsomt..[8|]

Så flink du har vært!!!

Gå å legg deg litt i sengen? Det har du fortjent! [:D]

(Damprense sofaen? Har du leid en maskin til det? Ble nysgjerrig! Skulle gjerne renset sofaen for hundehår før lillegull blir født!)

svigers har en sånn maskin som ser ut som en støvsuger...kjempe fin maskin...
men sofaen var mer møkkete enn jeg trodde,så det tokk laaaang tid før den blei rein...
og jeg sto sikkert bøyd i flere timer tilsammen...

og jeg kunne slått ned mammaen min da jeg var ferdig,snakket med henne på tlf og da sa hun at setetrekkene kunne jeg ta i vaskemaskinen på finvask...[:@]
for det hadde hun gjort...

Åh...jeg kjenner det i nakken bare jeg leser tak og  vegger[:)] Så flink du har vært! Er ikke akkurat et lettvint husarbeid du har gjort, og når man appåtil er gravid! FLINKE DU![:D]

akkurat nå angrer jeg ræva av meg for at jeg gjorde det...
for nå har jeg kynnere i ett sett..[:@]
mamma har egentlig tilbudt seg å gjøre det for meg,men siden jeg er en så rastløs sjel og ikke skal bry andre så klarte jeg ikke dy meg...

spøkte litt med sambo i sta og sa at jeg føler på meg at fødselen starter siden jeg har gjort ALT FOR MYE idag...
og da blei han nervøs: marianne,du veit jeg ikke kan ha lyden på tlf når jeg er på skolen,og ihvertfall ikke idag siden vi har økonomi..
du må bare holde ut til kl blir 20.45 for da er jeg hjemmme altså...[:D]

hahaha,snakk om overnervøs type...

det er en kjempe fin maskin...
vi har brukt den til å rense madrassene ja..
samt inni sånne kriker og kroker på feks badet,kjøkkenet osv...

de har merket kaarcher (klarer ikke lage sånn a med sånne¨ over)

veit de nyeste maskinene kan man tom dampvaske gardinene mens de henger oppe...[;)]

So flink du har vore!!!!

Back
Topp