VONDT!

LilleLavendel

Forumet er livet
når jeg tørker meg og kommer borti klitoris-dingsen, så kjennes det ut som om hele bekkenet har tenkt å falle ut GJENNOM den! det er dritvondt! samme hvis jeg ligger på sofaen og setter meg opp i sittende, så får jeg følelsen av at alt bare skal falle ut! har prøvd å klemme litt der nede for å kjenne, og det er så sykt ømt og rart og greier. HVA KAN DET VÆRE?
er livredd for at jeg er ødelagt for livet der jeg. det var det sexlivet i så fall!

ORIGINAL: lykkeligemeg

når jeg tørker meg og kommer borti klitoris-dingsen, så kjennes det ut som om hele bekkenet har tenkt å falle ut GJENNOM den! det er dritvondt! samme hvis jeg ligger på sofaen og setter meg opp i sittende, så får jeg følelsen av at alt bare skal falle ut! har prøvd å klemme litt der nede for å kjenne, og det er så sykt ømt og rart og greier. HVA KAN DET VÆRE?
er livredd for at jeg er ødelagt for livet der jeg. det var det sexlivet i så fall!

Akkurat slik som meg!
Jeg trodde først jeg kanskje hadde fått en grusom form for sopp, men Canesten gjorde ingen nytte!
Så tenkte jeg det kanskje kunne være uvi, men er nok ikke det heller!
Er nok bare tøyd og bøyd gitt!

Og vondt gjør det :(

Har ganske vondt der selv, men det er ikke noe galt. Spurte nemlig om det da jeg fikk de til å titte på stingene mine for en ukes tid siden og det er visst helt normalt etter fødselen.
Unnerlivet har jo fått gjennom gå litt, blir bedre om ikke lenge skal du se[:D]

men det kjennes ut som bekkenet detter ut av knotten min altså? hehe. ikke ut av skjeden liksom. lurte på om det er det de kaller "fremfallsfølelse"?

Aner ikke jeg altså, men som sagt så fikk jeg vite at det var normalt å ha vondt. Ble litt bekymra da det plutselig gjorde sinsykt vondt å sitte og gå forde det føltes som klitosisen skulle dette av eller forsvinne oppi der...
Skal bli bedre innen det har gått 6 uker visst nok, så jeg krysser fingrene for at alt er bra om 3 ukers tid[:D]

Sånn hadde jeg det sist. Gruuusomt. 6 uker tok det ja, før jeg ikke hadde vondt mer.... men mye lengre før sex ikke var vondt dessverre [:'(]
Denne gangen har jeg ikke hatt 1 dag med vondt - så det er som to forskjellige verdener!!

Back
Topp